ron24

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie proces

Achterkant van z3compact spontaan gebarsten, ingeleverd bij vodafonewinkel ter reparatie aangeboden.
Herstel onder garantie uitgevoerd, en binnen 5 werkdagen weer retour. Hulde!!
Voortgang was online duidelijk te volgen.
Ik was sceptisch omdat het aanmelden wat knullig ging (zie hieronder), maar uiteindelijk prima service!

Aanmeldproces kan beter: online schade aangemeld en eea geüpload, met schadenummer naar winkel om toestel in te leveren. Daar kon men alleen maar een geheel nieuwe schademelding maken en kreeg ik dus een 2e nummer.
Beetje inefficiënt.

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ron24

Super dat het zo snel verholpen is.
Goed dat je een verbeterpunt meldt. Kunnen we zeker iets mee Ik ga het intern hier doorgeven voor je!

Groetjes steven-
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic