arie1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mijn sms jes komen soms 3 tot meer dan tien maal binnen

Mijn sms jes komen vaak meerdere malen binnen, Ik heb hier al contact over gehad met de telefonische helpdesk, en ben al naar de vodafone winkel geweest, maar die hebben me tot nog toe niet kunnen helpen. Kan iemand mij misschien vertellen of het ook aan mijn samsung advance kan liggen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey arie1

Dat is vervelend! Wat je kunt doen is de simkaart in een ander toestel stoppen en daar het sms'je op binnen laten komen. Vervolgens als het sms'je er is wordt er namelijk een signaal terug gestuurd dat het sms'je er is en wordt het niet meer opnieuw geprobeerd.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Hey arie1

Dat is vervelend! Wat je kunt doen is de simkaart in een ander toestel stoppen en daar het sms'je op binnen laten komen. Vervolgens als het sms'je er is wordt er namelijk een signaal terug gestuurd dat het sms'je er is en wordt het niet meer opnieuw geprobeerd.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
arie1 , heb je nog de mogelijkheid gehad om je simkaart te testen in een andere telefoon?
arie1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Morgen krijg ik een leen telefoon, dan ga ik het proberen. Zodra ik wat weet, laat ik het horen.
Groetjes Arie
Anonymous
Niet van toepassing
Hou ons op de hoogte arie1
arie1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Probleem hoogst waarschijnlijk opgelost, heb het niet meer onder vonden. Voor dat ik de leen telefoon probeerde, wist ik eigelijk al (omdat jullie mij daarop gewezen hadden) dat het probleem opgelost zou zijn. Het gebeurde n.l. ook wel eens dat ik een sms pas een dag later ontving, dus mijn telefoon heeft waarschijnlijk een ontvangst en zend probleem. Wat ik wel vreemd vind, is dat ik met telefoneren nooit geen problemen heb gehad, maar ik neem aan dat dit mogelijk is. Nogmaals bedankt voor jullie medewerking.
Groetjes Arie
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank arie1

Mocht je nog een keer een vraag hebben dan weet je ons te vinden 🙂

arie1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toch nog even een laatste opmerking. Zoals jullie weten had ik even een andere telefoon te leen om te proberen. Deze gaf geen problemen, maar mijn eigen telefoon deed het soms ook weken goed, en dan was het weer mis. Ik heb nog steeds geen problemen meer gehad, en ben er nu zeker van dat ik ze ook niet meer krijg. Ik heb n.l. mijn zakelijke sim kaart die van een andere profider is, in mijn oude toestel gezet. Conclusie: weer vijf tot soms meer keer de zelfde sms. Bij deze nogmaals bedankt voor de oplossing die jullie mij geleverd hebben.
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank arie1Mocht je in de toekomst nog vragen hebben weet je ons te vinden :)Thnx dat je het ons nog laat weten.Groetjes Steven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic