Wouter3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie nieuwe telefoon

Hallo, 

 

Al jaren trouwe klant bij Vodafone nooit problemen gehad tot nu toe! Eind mei een nieuw abonnement afgesloten met de galaxy s21 FE. Na een maand begonnen de eerste problemen: Apps sluiten bij opstarten hard af, camera crasht bij inzoomen, toetsenbord komt niet tevoorschijn! Eerst contact gehad met Vodafone die adviseerde met te bellen met Samsung. Die gaven aan met harde reset is het probleem verholpen niet dus zelf maar naar fabrieksinstelling terug gezet ook dat hielp niet! Via Vodafone winkel na overleg laten opsturen naar Dynafix. Volgens hun lag het probleem bij de batterij, maar vervolgens wel ongeveer het hele toestel vervangen met nieuwe onderdelen waaronder nieuwe batterij, camera, display vervangen, subboard vervangen en module of mainboard vervangen! Telefoon na 1.5 week weer terug gekregen echter zijn de problemen niet veranderd een dag nadat ik de telefoon terug heb gekregen kon ik een ei bakken op mijn telefoon op zowel de voorkant als achterkant zonder dat die aan de lader lag of er andere apps op geïnstalleerd waren had hem nog geen 24 uur terug! Vodafone zou met een oplossing komen ook omdat volgens hun nog een keer repareren geen zin heeft omdat alles vervangen is! Echter is het advies momenteel van Vodafone nog een keer laten repareren met expertise onderzoek dat is verzocht door een afdeling boven klantenservice!

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Wouter3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je er niet mee helpen maar er zijn mensen van Vodafone die hier elke dag even langs komen en die kunnen met je mee kijken. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Ik hoop dat ze het voor je bekijken en oplossen 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Wouter3
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend irritant zeg! Je verwacht dat als er zoveel zaken zijn vervangen tijdens de reparatie van je toestel het toestel niet binnen no-time weer dezelfde problemen vertoond. Ik zie dat je op 27 juni nog bent gebeld door één van mijn collega's omtrent het advies om je toestel nogmaals ter reparatie aan te melden met een expertise onderzoek. Tijdens het expertise onderzoek zal een expert van onze reparatie partner jouw toestel klacht in behandeling gaan nemen en zullen er enkele duur testen uitgevoerd worden met een zeer strikte eindcontrole. Toen mijn collega jou hierover terug belde had je het toestel al opnieuw aangemeld bij de winkel ter reparatie. Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt en ga er vanuit dat het nu definitief opgelost gaat worden voor je 🙂          

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic