Shareen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie niet goed afgehandeld

Hallo,

Ik weet niet of ik aan het juiste adres zit met mijn probleem maar het heeft ook te maken met Dynalogic en hun werkwijze. Ik heb een Iphone 6 en deze is een maand geleden gevallen. Hierdoor zat er een grote barst in het scherm. Natuurlijk heb ik met Vodafone gebeld en ik werd toen doorverwezen naar de verzekeringsservice. Van Dynalogic kreeg ik een leentoetstel en hun namen mijn kapotte telefoon in ontvangt.

Toen ik mijn telefoon terugkreeg merkte ik dat het nieuwe scherm niet goedvast aan mijn telefoon, je hoorde voortdurend een irritante klik. De volgende dag had ik opeens zwart beeld met strepen. Ik heb gelijk contact opgenomen met vodafone en werd weer doorverwezen naar de verzekeringsservice. Nadat ik mijn probeem had uitgelegd werd mij verteld dat het probleem onder de garantie van de eerste reperatie valt, tenzij er zou blijken dat ik het telefoon zelf heb beschadigd. Er werd toen een afspraak met mij gemaakt dat als de telefoon niet goed gerepareerd was, deze kosteloos weer gerepareerd zou worden. Als bleek dat het scherm het niet deed door mij zou ik een prijsopgave krijgen met daarin het bedrag dat zou moeten worden betaald om het scherm te laten repareren.

Eergister kreeg ik een mail dat mijn telefoon gemaakt was, en ik een afspraak kon maken met Dynalogic zodat mijn telefoon thuis werd geleverd. Toen ik het toetstel uitpakte merkte ik gelijk dat het niet mijn eigen telefoon was, ik dacht dat ik een gehele nieuwe iphone had gekregen. Vervolgens wou ik het toetsel opstarten en dit duurde 7 a 8 minuten. Dit is natuurlijk veelste lang dus ik voelde de bui al hangen. Het toestel was eindelijk aan maar het scherm werd opeens rood en het toestel viel weer uit. Ik heb hem weer aangemaakt, en ik moest toen een taal kiezen. Ik drukte op 'Nederlands' en het toestel liep vast, vervolgens viel die weer uit.

Helaas was het al na 6 uur toen dit allemaal gebeurde en heb ik de pech dat het morgen overmorgen Pinksterren is. Ik weet dus niet of ik telefonisch contact op kan nemen met Vodafone. Wel weet ik dat dit echt niet kan en ik ben er een beetje moe van. Ik wil gewoon van mijn telefoon kunnen genieten.

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, alvast bedankt!

3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Shareen
Wat rot dat je toestel nog niet goed werkt. Ik ben bang dat we via het forum niet veel voor je kunnen betekenen. Andere gebruikers kunnen je mogelijk tips geven, maar voor dit persoonlijke probleem moet je toch even contact opnemen met Dynafix of onze klantenservice.

Oh, en ik heb jouw vraag even in een apart topic gezet.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Shareen,

Is het nog verholpen?

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- topic gesloten -
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic