dennis1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening betalen

Beste Vodafone,
Aan het eind van het vorige jaar ben ik gedwongen om 1 duur mobiel telefoon abonnement bij jullie af te sluiten.
niet alleen bij jullie, ook bij KPN, Telfort, Tele2 en T-mobile.

Dit is zoals jullie misschien begrijpen een erg vervelende en stressvolle situatie.
Hierna heb ik een tijd lang de rekeningen niet betaald, omdat ik simpelweg niet wist wat ik moest doen. Ik zat met mijn handen in het haar.

Na enige tijd heb ik meerdere keren met jullie hoofdkantoor gebeld en de situatie uitgelegd. ik wou de rekeningen, gaan betalen maar dat ging niet in een keer.

De medewerker toonde begrip en vond de situatie ook erg vervelend. echter wachtte ik te lang en betaalde ik meerdere malen veel geld aan incasso kosten.
Het gaat hier om een bedrag van ongeveer 1300 euro.

inmiddels is er een betalings regeling getroffen. Maar door de schaamte heb ik er niet bij verteld hoe de situatie nou eigenlijk in elkaar zit.

Er zijn geen kosten gemaakt met het abonnement, alleen de telefoon is gebruikt.
zoals ik al aangaf is er een betalingsregeling getroffen, echter gezien de situatie en de vele andere telefoon kosten, vroeg ik mij af of er misschien wat anders geregeld kan worden?
bijvoorbeeld alleen het betalen van de telefoon..dit heb ik ook met de KPN afgesproken, daarvoor hulde KPN!
graag hoor ik van jullie!

met vriendelijke groet.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey dennis1234,

Dat is een vervelende situatie, echter moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice voor omdat vanuit hier geen privacy gegevens worden gedeeld.
Via http://vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact kunt opnemen. Ik hoop voor jou dat het opgelost kan worden.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dennis1234

Wat vervelend dat jou dit is overkomen! Helaas komt dit wel eens voor..

Heb je bij onze klantenservice/in de winkel ook duidelijk aangegeven dat je de abonnementen onder dwang moest afsluiten? Mocht je dat niet hebben gedaan dan raad ik je aan om dit alsnog duidelijk aan te geven. Heb je toendertijd ook aa.gifte gedaan? Zo ja, dan raad ik je ook aan om deze aa.gifte erbij te houden. Wellicht vragen mijn collega's nog om een kopie van het proces verbaal.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic