Hallo,
Na de software update naar iOS 16.1, mijn toestel ging niet meer opladen, zelfals het opladende geluid en de donder waren elke keer aanwezig. Soms was het opladen, maar alleen in klein stukjes (nooit fast charging).
De software update gebeurd op 29 oktober. Daarom op 3 november heb ik mijn toestel naar Vodafone winkel in Zuidplein gebracht om een oplossing te vinden.
Na de inspectie zei de werknemer dat de enige ding dat hij kan doen is de telefoon naar service centrum sturen en dat ik ben het 2 weken kwijt.
Ik heb de werknemer wel gevraagt als ik kan een andere telefoon gedurende reparatie kan krijgen en hij zei dat niet, want hij heeft geen andere. Ik heb een Samsung geleend van een vriend, want ik konde geen iphone vinden.
Ik ben nu na 2 weken terug na de winkel gegaan om te vragen waar mijn toestel is en waarom zo lang duurt en de werknemer konde geen antwoord of informatie geven, alleen probeert hij de koerier de schuld geven. Bovendien hij zei dat als ik wilde een andere telefoon ipv de eene dat gerepareerd wordt alleen gedurdende reparatie, ik moest elke maand 3€ betalen. Dit was de eerste keer dat ik zo een stom ding gehoord.
Op Dynafix.com de laaste bekende status was op 14 november waar staat dat hij verzonden is, dus mijn vraag is waar blijft mijn telefoon?!
Ik moet mijn facturen betalen en ik kan dat niet doen zonder mijn oude telefoon. Als ik niet op tijd betaal en krijg ik een boete, wie ga die boete betalen?