Bulent

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie Dynafix

Vandaag mijn telefoon terug gekregen van reparatie die onder garantie viel bij apple maar via Vodafone ter reparatie aangeboden bij Dynafix(oplichters). Dit is 2'de reparatie 1'de keer terugkregen met dode pixel van 1 cm breed, toen heb ik teruggebeld nu wel met nieuwe scherm maar immitatie en iedereen van vodafone en dynafix niet direct bereid te helpen. Ik kwam er toevallig achter toen met mijn zonnebril niks zag en collega zelfde telefoon had en konden we testen. Letterlijk schande om een telefoon waarvan je gewoon bij apple een nieuwe scherm krijgt ter vervangen met een chinees troep. Nu is ook garantie van apple vervallen. Wat doen ze met schermen die ze claimen bij apple door verkopen?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bulent, welkom op het Vodafone Forum! Ik zie dat je hetzelfde bericht onlangs ook op onze Facebookpagina hebt geplaatst en dat deze is voorzien van een antwoord. Via deze weg kan ik je helaas van een ander antwoord voorzien. Aangezien andere gebruikers je hier niet mee kunnen helpen zal ik het topic binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic