Geen service Alleen-lezen Onopgelost
Ik heb geen service opeens en nu kan ik geen mobiele netwerk gebruiken en helemaal niet bellen ook niet als ik wifi heb?...
Welkom op de Vodafone Community
Ik heb geen service opeens en nu kan ik geen mobiele netwerk gebruiken en helemaal niet bellen ook niet als ik wifi heb?...
Goedemorgen, ik plaats dit bericht voor mijn moeder, die zit momenteel in Belgie en heeft geen internet verbinding met haar mobiel en tevens lukt het haar niet om de klanten service te bereiken via de...
Wat is de levertijd van de Sony Xperia XZ Premium? 2 juli jl. online i.c.m. abonnement besteld, 2 dagen later bleek verkeerde voorraadinformatie online op moment van bestelling. Sindsdien in backorder...
Beste Vodafone, Graag wil ik mijn gesprekgeschiedenis inzien van de maand april. Op mijn telefoon kan ik dit geloof ik niet, kan iemand mij vertellen of en hoe ik dit op kan vragen?
Meer dan maand geleden overgestapt van ziggo mobiel naar Vodafone op aanraden klantenservice. natuurlijk met nummerbehoud. Alles leek keurig geregeld, contact ontvangen met de juiste gegevens.echter o...
Beste ik ben sinds 13 april abbo met het red super. Maar sinds 1 juni zie ik dat ik 10 gb eu in de app heb staan ennook nog 12 gb. wat houd dit dit precies in? Had ik dit niet in het begin moeten krij...
Hallo. Ik heb dringend een vraag.Gisteren werd ik zomaar door 2 restaurants uit Marum en uit Drachten gebeld.Deze 2 restaurants vertelden mij dat ik hun had gebeld via mijn nummer, maar ik heb hun num...
http://voda.fo/ne/o3k6e Via dit topic willen we jullie kennis laten maken met de Samsung Galaxy S8 en de Samsung Galaxy S8+ en jullie voorzien van extra informatie over de verkoop en levering van dit ...
Laatste weken heb ik slechte dekking in mijn woonplaats, 2 personen kunnen mij helemaal niet bellen.geen bereik ?? beld er iemand krijg ik haperend iets te horen
Ik heb vanavond een nieuwe telefoon met abonnement ontvangen voor mijn dochter. Nu werkt de simkaart niet.... hij geeft aan dat hij niet is aangemeld bij netwerk. In de papieren die ik erbij kreeg sta...
Ik heb twee weken geleden contact gehad met klantsupport over het geen dat ik al weken betaal voor een phone game dienst welke schijnbaar mijn zoontje van 3 kan activeren op mijn telefoon wanneer hij ...
Hi guys. I need to register in the system in order to pay. Every time that I try, the system asked me to add a phone number, which I do. Here is where the problem arise: I never receive the code sent ...
Afgelopen woensdag de update ontvangen voor mijn Samsung S6 en geïnstalleerd.Sedert die tijd blijft com.samsung.android.email.provider continu in de achtergrond draaien. Zonder ook maar iets te doen i...
Bij sommige gemiste oproepen krijg ik geen melding. Dit zijn bekende contacten of bekende telefoonnummers. Dit is sinds een aantal dagen. Het zijn mobiele en vaste nummers.
Ik heb twee weken ongevraagd een abonnement gehad van phonegame. (Payinfo). Hier heb ik mij nooit voor aangemeld, maar er zijn wel kosten in rekening gebracht (2 x € 7,50). Kunnen jullie deze onterech...
Geachte medewerker.Op 7 juni heb ik via de Vodafone site een telefoon besteld met abonnement. Meteen met IDEAL betaald. Maar ik kreeg maar geen ontvangstbevestiging of ordernummer. Diverse malen langd...
Beste Vodafone, Sinds onderstaande werkzaamheden is het bereik bij ons in de wijk zeer belabberd. Ondanks herhaaldelijk contact lijkt Vodafone dit probleem niet onder controle te krijgen. We zijn van ...
Bij het afsluiten van een nieuw contract is een foutief emailadres opgevoerd door de medewerkster. Hoe kan ik dit laten wijzigen?
Beste allemaal, in mijn woonplaats heb ik geen internet op zowel 3 als het 4G netwerk.nu staat er bij de dekkingcheck dat 4G in mijn woonplaats op een iphone 5 niet beschikbaar is, ik heb echter een i...
Op de Wileyfox Swift is 2 maanden geleden een OTA update vrijgegeven voor Nougat 7.1.1. Op dit toestel heb ik een Vodafone zakelijk abonnement met mobiel 4G internet.Na de update blijkt dat op dit toe...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
85 | |
19 | |
10 |