Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

afgezet door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

goedemorgen,vorige week ben ik op vakantie geweest naar egypte en heb daar per ongeluk even raming aangezet. nu zie ik tot mijn schrik dat ik 52 euro buiten mijn bundel heb vanwege 42 mb wat ik zou he...

Uitvallen iPhone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal maanden valt mijn iPhone 6 zomaar uit. Dit gebeurt ook bij nog voldoende batterij (vb. 80%). Op het moment dat ik hem weer aan wilt zetten zegt hij batterij leeg, aan de oplader dus. ...

Samsung S7 Edge Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik mocht mijn abonnement verlengen en omdat ik best wel tevreden ben heb ik dat gedaan. Ook gelijk een nieuw toestel uitgezocht, de Samsung S7 Edge. Maar helaas was deze in mijn optionele kleur...

Verbinding weg, wat nu? Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Als mijn mb's op zijn heb ik het ingesteld dat ik nog internet heb maar dat de snelheid dan is verlaagd. Het gaat altijd goed.. Nu zijn me mb's op en is me verbinding weg. Ik heb nieuwe...

Aanbieding T-mobile Alleen-lezen Onopgelost

Begin januari ben ik mijn RED wezen verlengen en heb ik een nieuwe telefoon uitgezocht.Er is toen met geen woord gerept over dat ik daarmee buitengesloten zou worden van de aanbiedingen voor vodafone-...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen