MvS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening (papieren) ontvangen, maar niet aangevraagd.

Ik heb vandaag een hardcopy rekening thuis ontvangen. Op deze rekening is hiervoor 2,31 euro voor gerekend. Ik heb echte helemaal niet om deze rekening gevraagd. Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @MvS,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is! Heb je misschien meerdere 06-nummers onder je klantnummer gehad? Wanneer bijvoorbeeld het 06-nummer waar de online factuur aan is gekoppeld wordt opgezegd kan het voorkomen dat de online factuur service niet op het resterende nummer wordt gezet, maar de service wordt uitgezet. Je ontvangt dan de rekening per post. Er wordt in ieder geval nog gezocht naar een oplossing hiervoor.

Wellicht dat bovenstaande een verklaring is. Wat er ook in jouw geval heeft plaatsgevonden. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kan dit voor je worden nagekeken.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @MvS,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is! Heb je misschien meerdere 06-nummers onder je klantnummer gehad? Wanneer bijvoorbeeld het 06-nummer waar de online factuur aan is gekoppeld wordt opgezegd kan het voorkomen dat de online factuur service niet op het resterende nummer wordt gezet, maar de service wordt uitgezet. Je ontvangt dan de rekening per post. Er wordt in ieder geval nog gezocht naar een oplossing hiervoor.

Wellicht dat bovenstaande een verklaring is. Wat er ook in jouw geval heeft plaatsgevonden. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kan dit voor je worden nagekeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic