grave176

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sinds jaren slecht bereik 6446dd

Tot een jaar of 3 pefecte volle 3g bereik op mijn locatie in amsterrader veld in brussum. De laatste tijd is het drama schakelt soms van 2g/3g/4g maar alleemaal niet sterk genoeg om een gesprek te kunnen voeren. Mocht je een telefoontje verwachten dan legt men de telefoon buiten op een droge plek om later een gemist gesprek terug te kunnen bellen vanuit de tuin. Signaal plus werkt helaas ook niet denderend , gesprekken vallen weg, loop je naar buiten neemt de mast het niet over maar valt het gesprek eveneens weg. Kom je al bellend via de carkit aangereden en parkeer je voor de deur valt ook dit gesprek weg. Kortom een drama. De dekkingskaarten laten zien dat dit een gebied is waar alles net wel , net niet is.. zie vaker 'geen service' op mijn telefoon dan vodafone. Ik gebruik momenteel kpn abonnementen maar mijn nummers zitten nog bij vodafone tot eind vh jaar, is er iemand bekend met het fenomeen sms/mms doorschakelen ? want dat zou de oplossing zijn aangezien ik er geen vertrouwen meer in heb dat dit gebied beter word.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic