robbijl123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening naam was niet goed ingevuld

Hallo , ik had een nieuwe abbonnement afgeslote n telefonisch . Er werd gevraagd om het rekeningnummer waar het geld vanaf moet . Er werd gevraagd Staat het rekeningnummer op uw naam ? Ik antwoordde met nee. Vanochtend werd het pakket geleverd maar mijn naam stond boven het betreffende rekeningnummer. Staat niet op de pas waar 1 cent mee gepind moet worden . Dus het pakket werd niet geleverd. Ben al in Vodafone winkel geweest en die zei dat ik maar moest bellen gezien het telefonisch is besteld . Wat moet ik nu doen ? Ik heb al gebeld ...die verwijzen me naar de winkel terug.
Kan ik het abonnement laten wijzigen in een andere naam ? Dezelfde als waar het geld vanaf moet .??
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi robbijl123, welkom op het forum. Heel vervelend dat dit zo loopt.

Het probleem is dat alle info op je contract moet kloppen wil het helemaal geldig zijn. En we mogen natuurlijk niet zomaar geld van iemand anders rekening af gaan schrijven, dus vandaar dat dit een probleem is.

Wat je het beste kunt doen is bellen met onze normale klantenservice. Het abonnement is telefonisch afgesloten dus de winkel kan je daar verder niet bij helpen. Sorry dat degene die je gesproken heeft je toch naar de winkel stuurde.

Mijn collega's bij de klantenservice moeten bepalen of het mogelijk is om de bestelling aan te passen, of dat we de bestelling moeten annuleren en een nieuwe moeten plaatsen met de juiste gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic