TvdH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening inzien

Sinds geruime tijd kan ik via my Vodafone mijn rekeningen niet meer inzien. Erg vervelend, maar hoe wordt dit opgelost? Alvast bedankt!
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @TvdH ,

Heb je het over de MyVodafone app of heb je het over MyVodafone Web?
Dan is dat in ieder geval duidelijk gemaakt.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @TvdH

Mag ik vragen welke foutmelding je krijgt en sinds wanneer heb je hier last van.
Betreft het web: Wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen met u meekijken en het eventueel laten onderzoeken.
Helaas kunnen wij vanuit hier geen actie ondernemen omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen.

Betreft de app: Even verwijderen en opnieuw installeren. Als het dan nog niet opgelost is dan dien je ook contact op te nemen met de klantenservice.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Stevied86

TvdH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om de applicatie op telefoon en tablet. Bij web-my Vodafone lukt het wel.
TvdH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@stevied86

Kan nu niet laden, oid. Ga proberen opnieuw te installeren. Wie weet...

Bedankt voor je moeite in ieder geval!

TvdH
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic