Arthur-vL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel geregistreerd via een desktop, maar de app zelf kom ik niet in . .

Beste moderators,

Ik heb mijzelf via een desktop pc geregistreerd, via de app zelf lukte dit niet. Als ik kijk wat de foutmelding is kom ik er niet uit, ook bij aantal topics hier kwam ik het niet tegen en via de zoekfunctie ook niet. Als ik me probeer in te loggen dan krijg ik het volgende±

`sorry, we kunnen je verzoek niet verwerken, de tijd van de handset wijkt teveel af van de tijd op de server`

Via de desktop pc kan ik alles wel inzien. Wat is de truc, ook `temporary internet files` wissen?

Alvast bedankt!

Groetjes Arthur
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Arthur-vL ,

Gaat het misschien op de MyVodafone app? Zo niet laat het me weten om welke app het dan gaat, thanks.
Arthur-vL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Dit is inderdaad via de MyVodafone app, online werkt het prima.

Groetjes Arthur
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Arthur-vL,

Je kunt uiteraard altijd kijken of het helpt om tijdelijke bestanden te wissen. Heb je de app zelf al opnieuw geïnstalleerd? Vaak lost dit ook dergelijke problemen op.
Arthur-vL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,

Ik heb de app verwijderd en nogmaals geïnstalleerd, helaas lost dit niets op. Hoe kom ik bij de tijdelijke bestanden? Ik heb nog geen week deze telefoon ????
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Arthur,

Nog even over de foutmelding; hoe heb je de tijd op je toestel ingesteld? Handmatig of automatisch?

Herstel je toestel eens naar de fabrieksinstellingen, wellicht helpt dit (hiermee verwijder je ook alle tijdelijke bestanden). Ik raad je wel aan om een backup te maken van je bestanden.

We horen het graag van je!
Ellebel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Antwoord is vrij simpel. Je dient in de instellingen van je telefoon de Datum en Tijd in te stellen op " Automatisch datum en tijd door het netwerk gebruiken".
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Ellebel

Had je dit probleem ook, en heeft dit het probleem opgelost?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic