Timo1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

Hallo ik heb een vraag over vodafone red together 

wij hebben nu al een tijd red together maar een van ons kan verlengen al verleng ik mijn abonnement naar laten we zeggen een start L blijf ik dan in de groep?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als het goed is kan het wel via deze pagina:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red63-red-together-2jr/true/


En anders contact opnemen met de (0800-0560) klantenservice, die kunnen je prima helpen met een abonnement en toestel. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Timo1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, je kan niet uit Red Together en dan met een ander abonnement binnen die bundel blijven. En ook alleen Red Together Extra kan uit het pakket stappen, want als Red Together stopt, moet het Extra abonnement de hoofd Red Together worden. 

Hoe dan ook, je kan dus niet naar een start L overstappen en binnen de huidige Red Together bundel blijven. 

Timo1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke maar als ik op de site kijk bij een toestel staat er geen red together extra optie bij abonnementen hoe doe ik dat dan online?

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als het goed is kan het wel via deze pagina:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red63-red-together-2jr/true/


En anders contact opnemen met de (0800-0560) klantenservice, die kunnen je prima helpen met een abonnement en toestel. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Timo1,
Welkom op de Communit van Vodafone. Het klopt helemaal wat @Energieboy aangeeft. Het is alleen mogelijk om data te delen met het Red Together en Red Together Extra abonnement.
Mocht je liever niet willen bellen, dan mag je altijd een bericht sturen via Facebook Messenger. Mijn collega's helpen je graag verder met het verlengen met je abonnement.
Laat je weten of het gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic