Schovie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together voor bestaande Vodafone klanten

Ik wil samen met mijn vrouw overstappen op Red Together. We hebben allebei een nog lopend abonnement bij Vodafone. Beide abonnementen lopen toevallig bijna gelijktijdig af in januari 2019. Ik kan volgens Vodafone niet eerder overstappen dan 4 maanden voordat de contracten aflopen. Ik vind dit wel vreemd, omdat het nieuwe abonnement duurder is dan de huidige abonnementen. Ook op de website staat hierover niets vermeld en wat gebeurt er al 1 van de bestaande abonnementen later dan de ander afloopt. Graag wat meer aandacht en uitleg voor bestaande Vodafone klanten. Op de website staat nu:

Abonnement verlengen of wijzigen
Heb je al een Vodafone abonnement of prepaid nummer? Stap dan over op een Red Together abonnement. In My Vodafone check je snel welke abonnementen je hebt. Bel met onze klantenservice om dit te regelen, zonder extra kosten. Ook als je nog niet kunt verlengen.

Dit laatste klopt dus schijnbaar niet! :persevere:
8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt je abonnement hiervoor tussentijds wijzigen via 0800 - 22 66 789. Dan wordt het abonnement omgezet. De einddatum blijft hetzelfde.
Mijn collega's daar zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag 08:00 - 18.00 uur
Schovie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, ik ga het voor de 2e keer proberen. Misschien tref ik nu iemand die het wel kan.
vleeuwen.famili

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je hem ook tussentijds wijzigen als je daardoor maandelijks iets goedkoper uit bent?
Schovie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement nu kunnen wijzigen. Nu nog de instellingen voor elkaar krijgen. Bij het toevoegen van leden zegt het systeem steeds "Sorry! De aanpassing kon niet worden verwerkt".
Silverfern

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Schovie wrote:
Ik heb mijn abonnement nu kunnen wijzigen. Nu nog de instellingen voor elkaar krijgen. Bij het toevoegen van leden zegt het systeem steeds "Sorry! De aanpassing kon niet worden verwerkt".


Die melding wordt al dagenlang gegeven. Vodafone heeft de boel niet voor elkaar. Laat klanten overstappen op een duur Red Together-abonnement, maar kan dit technisch niet aan. Op vragen om een oplossing wordt niet gereageerd. Er is een technische dienst, maar die werken alleen op kantooruren, terwijl er een systeem plat ligt. Daarvoor heeft elk ander professioneel bedrijf een spoed-service. Kortom, hier deugt helemaal niets van en niemand binnen Vodafone neemt ook maar enige verantwoordelijkheid om het op te lossen.
Marilyn77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij zijn al bijna 2 maanden bezig om de boel voor mekaar te krijgen met het nieuwe together abonnement. Na vele cases die zijn aangemaakt door vodafone voor de technische dienst,hebben wij nog steeds geen gebruik kunnen maken van ons abonnement. De app geeft nog steeds aan dat we 0 gb gezamenlijke datapot hebben.Het is 1 grote zooi, dat geven ze zelf ook toe, maar voorlopig wordt er niks opgelost.
Schovie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is mij inmiddels gelukt om beide nummers gebruik te laten maken van de gezamenlijke datapot. Je moet als je een aanpassing doet veel geduld hebben, omdat de aanpassing niet realtime verwerkt wordt. Ik hoop dat het nu bij mij blijft werken. Maar goed alles binnen een dag geregeld, ik mag me gelukkig prijzen.?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn om te horen dat het gelukt is Schovie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic