Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,072Oplossingen
  • 1,453Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

inkomende oproepen blijven anoniem? Alleen-lezen Onopgelost

Al mijn inkomende oproepen zijn ineens anoniem?Hoe kan ik dit weer ongedaan maken?

nfc+ Alleen-lezen Onopgelost

Hoe vraag ik online een nfc+ kaart aan met hetzelfde telefoonnummer of kun je dit ook in de winkel doen?

Firma list en bedroog Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vroeg me af of hier nog meer mensen zich flink genaaid voelen door de firma list en bedrog (Vodafone)

Rotatie s6 Alleen-lezen Opgelost

Ik ben op zoek hoe het scherm van de s6 automatisch kan roteren. Alles afgezocht.Dank!

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Reparatie Dynafix Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag mijn telefoon terug gekregen van reparatie die onder garantie viel bij apple maar via Vodafone ter reparatie aangeboden bij Dynafix(oplichters). Dit is 2'de reparatie 1'de keer terugkregen met...

Bulent door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activeren simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al anderhalve week bezig om de simkaart te activeren van vodaphone. Ik ben overgestapt van tmobile naar vodafone met nummerbehoud. Tmobile heeft alles vrijgegeven maar jullie zeggen dat het pas...

Pgelton door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

komt Onedrive 100GB te vervallen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds mei 2016 heb ik een S7 met een Vodafone Red abonnement.Daarbij kreeg ik ook 100GB webspace bij de OneDrive dienst van Microsoft. Reuze handig natuurlijk. Mijn abonnement loopt tot mei 201...

JohnPloeg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beltegoed verdwijnt en 100MB dag internet nergens aan te zetten Alleen-lezen Onopgelost

Situatie 1: minder dan 10 dagen geleden voor 20 euro opgewaardeerd. Zo'n vrijdagdeal aangezet voor een euro van 200 MB. Daarna wilde ik een 1GB blox aanzetten voor een maand, maar kreeg een sms dat er...

10gig buitenland maar heb even 12 gig bundel Alleen-lezen Onopgelost

Goeden avond. Ik zag in mijn app dat ik 10 gig data eu bundel heb. Ik heb alleen een 12 gig abonnement, ik snap dit niet helemaal omdat ik begreep dat mijn 12 gig ook in het buitenland zou gelden. Bet...

Walter99 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datawerkzaamheden in nacht 21 juli op 22 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/ovi73 In de nacht van 21 op 22 juli zullen er datawerkzaamheden plaatsvinden binnen Vodafone. Om dit goed te laten verlopen wordt het datanetwerk voor een korte tijd afgesloten. De w...

Sietske door Oud Community Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

Geen 4G op telefoon Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb Vodafone YOU prepaid bij jullie en af en toe zet ik de dagbundel aan of neem ik een YOU bundel met internet. Ik merk echter dat ik nooit ergens 4G heb op mijn Samsung S5 Neo, te...

Snoe door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand of het mogelijk is wel een welkoms boodschap te hebben bij voicemail maar geen mogelijkheid tot inspreken bericht. alvast bedankt voor jullie reactie

Vodafone opzegging Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Op 12-10-2016 heb ik schriftelijk laten weten aan vodafone dat mijn telefoonnummer zou moeten worden opgezegd. Tot mijn verbazing krijg ik zojuist te horen dat er momenteel op het nummer ...

Simkaart werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekocht. Ik ben mijn smartphone namelijk dit weekend kwijtgeraakt.Hier thuis heb ik nog een oude simlockvrije telefoon liggen, waar voorheen ook een Vodafone s...

ginaraas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanbetaling retour wanneer Vodafone aanvraag annuleert? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag een abonnement proberen aan te vragen. Ik moest gelijk de 1e betaling betalen via Ideal. Dat gedaan en zie later in mijn status: Geannuleerd. Wanneer komt mijn betaling retour op mijn r...

Abonnement met verzekering Alleen-lezen Onopgelost

Blijkt dat na jaren abonnement (incl Iphone) van mijn dochter er nog de verzekering a 10 euro aan vast zit. Is steeds doorgelopen terwijl eerste abo periode allang is afgelopen. Vodafone heeft mij er ...

Pluisje door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fouten bij zakelijk abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Wij hebben een zakelijk abonnement met 8 nummers.Echter mij worden al 4 maanden 9 nummers berekend. Hierover heb ik al diverse keren gebeld, maar het wordt niet opgelost. Vodafone moet toch kunnen zie...

dolf911 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Transactie Vodafone Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuist een transactie proberen te doen met mijn Samsung A5 en Vodafone Wallet. Nu kreeg ik direct in het scherm te zien dat de transactie mislukt was. Tevens dezelfde melding op de pinautomaat...

Erbicom door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen