Gongar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together extra met sim only

Graag wil ik weten waarom mijn aanvraag geweigerd is. Ik ben klant ziggo Vodafone. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Gongar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je opvragen bij de klantenservice van Vodafone. Hier kan dit niet omdat dit een klanten helpen klanten community is en wij als klanten daar geen antwoord op hebben. Er zijn wel medewerkers online maar als je echt nu wil weten hoe of wat, neem dan contact op met de klantenservice

De meest voorkomende reden dat iemand geen abonnement krijgt is omdat er een BKR melding is. Maar goed, dat moet je dus echt even vragen aan de klantenservice. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Gongar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je opvragen bij de klantenservice van Vodafone. Hier kan dit niet omdat dit een klanten helpen klanten community is en wij als klanten daar geen antwoord op hebben. Er zijn wel medewerkers online maar als je echt nu wil weten hoe of wat, neem dan contact op met de klantenservice

De meest voorkomende reden dat iemand geen abonnement krijgt is omdat er een BKR melding is. Maar goed, dat moet je dus echt even vragen aan de klantenservice. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Gongar? Wat gaven zij aan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic