Harwan1975

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together abonnement

Mijn zoon en ik hebben allebei een abonnement bij vodafone en ik ook bij ziggo. Klopt het dat we een red together abonnement kunnen afsluiten met 160GB onbep bellen en sms voor €55,-.
Mijn nummer is a.j.*moderator edit: achternaam verwijderd*
*moderator edit: 06-nummer verwijderd*
En het nummer van mijn zoon is:
Stephan *moderator edit: achternaam verwijderd*
*moderator edit: 06-nummer verwijderd*
M.vr.gr wanda *moderator edit: achternaam verwijderd*
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Harwan1975
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je samen met je zoon een abonnement afneemt, de Red Together, dan ben je per maand voor de hoofd aansluiting 40,- euro per maand kwijt en je zoon moet een Red Together Extra nemen en die kost 15,- euro. In totaal is dit 55,- euro en die halen van je rekening af, dus van 1 rekening!!

Je krijgt daar 160GB voor die je samen kunt opmaken in 1 maand en onbeperkt bellen en sms'en.
Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. In het vervolg even rekening houden dat deze community open is voor iedereen. Dus iedereen kan nu je mobiele nummer zien. Ik heb al gevraagd aan een moderator om dit aan te passen.

Maar je hebt het helemaal goed wat betreft je vraag 🙂
https://www.vodafone.nl/together/
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Harwan1975 Veel informatie over Red Together staat inderdaad beschreven op https://vodafone.nl/together. Heb je meer informatie nodig? Bel hiervoor met onze Red Together experts. Dat kan gratis via 0800 - 22 66 789. De openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur en zaterdag 08:00 - 18.00 uur. Dit topic zal binnenkort worden gesloten omdat deze informatie in het algemen Red Together topic staat en ook op onze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic