Newton

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red abonnement

L.S.

Met de aankomst van de iPhone 7 zijn er scherpe aanbiedingen boven water gekomen.
Ik betaal €54,- p.m. voor 3GB internet, het zelfde maandbedrag wordt nu getoond op de website voor 5GB internet.
Hierop heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone met de afdeling Sales, echter gaven zij aan dat ik akkoord ben gegaan met de verlenging van het contract en hierom dus geen extra GB's kan krijgen.

Ik ben al langer dan 5 jaar klant bij Vodafone en vindt het onredelijk dat er geen flexibiliteit ontstaat tussen provider en klant, betekent de relatie dan niets voor Vodafone?
Het maandbedrag is al hoger dan men gewend is maar dit is omdat ik ook echt gebruik hiervan maak.
Uiteraard ben ik zeer ontevreden over de hele situatie ook na 2 uur lang aan de lijn met diverse afdelingen wil ik graag meer informatie hebben over het afkopen van mijn huidige abonnement, mijn contract loopt in Juni 2017 af.

Met vriendelijke groet,

Stefan.
3 Reacties 3
Newton
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bump...
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Newton ik kan me voorstellen dat je natuurlijk zo voordelig mogelijk uit wilt zijn. Wie niet? 🙂 Het punt is alleen dat de informatie die jou gegeven is, klopt. Je kunt inderdaad niet tussentijds van aanbieding wisselen. Je bent namelijk een contract aangegaan voor een bepaalde tijd, product en prijs. Natuurlijk zou ik het erg jammer vinden als je jouw contract wilt afkopen. Mocht je dit willen, dan betaal je alle abonnementskosten tot het einde van je contract in één keer. Hou er wel rekening mee dat je korting dan vervalt en die niet wordt meegerekend in de afkoop. Als je het afkopen wilt aanvragen, dan kun je dit schriftelijk doen door een brief te sturen naar:
Vodafone t.a.v. Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Als er binnen 48 uur geen reactie meer komt op dit topic, wordt dit gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic