EdKF

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together en Together Extra

Stel ik sluit een Red Together abo af en kies daarbij een toestel uit. Dan heb ik de optie mijn maandbedrag zelf te bepalen door eenmalig meer of minder voor dat toestel te betalen. Geldt dat ook voor de abonnementen Together Extra als ik die later wil koppelen? Dat ze de optie hebben wat ze op dat moment eenmalig aan het toestel betalen of betalen ze dat toestel altijd in 1x?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @EdKF 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan je nu doen voor je eigen Red Together en daarna kan je dit ook zo doen met je Red Together Extra. Dus dat is geen enkel probleem ??

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @EdKF 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan je nu doen voor je eigen Red Together en daarna kan je dit ook zo doen met je Red Together Extra. Dus dat is geen enkel probleem ??

EdKF
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks! Maar ik zie nergens hoe….ik kies Red Together, moet daarna aangeven hoeveel mensen er aan mee doen en kan dan alleen voor Together een toestel kiezen, niet voor de extra deelnemers. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Ik begrijp dat het een beetje lastig is. Maar via deze link kan je een extra met toestel aanschaffen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red63-red-together-2jr/true/


Zie voeg extra abonnement toe en kies voor de bovenste. 2 jaar incl met toestel. Als je er dan 1 aanklikt, kan je er daarna weer eentje aanklikken ??

EdKF
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus via de ene link kies ik voor Red Together en via een andere link een Extra met toestel...via jouw link kan ik namelijk alleen Red Together Sim Only bestellen met als Extra wel een met toestel...en waar ik in eerste instantie tegenaan liep, ik moet bij Extra meteen het gehele toestel betalen en heb niet de optie per maand meer te willen betalen en minder eenmalig voor dat toestel?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @EdKF,

Het beste kun je hiervoor een bericht sturen via Facebook Messenger of Twitter. Mijn collega's helpen je hier graag verder mee. Zij kunnen het Red Together Extra abonnement aanklikken met toestel en meteen met je meekijken naar het bedrag wat maandelijks en eenmalig voldaan moet worden. Laat je weten of het gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic