Jassie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Red Together] Maandbedragen na 3 maanden nog steeds verschillend

Beste community, 

 

Sinds 16/10 heb ik een Red Together + Extra abonnement afgesloten. Beide op mijn naam

  • Na het ingaan 16/11 had het extra abonnement géén data. 
  • Na het ingaan 16/11 had ik 2 klantnummers
  • Na verschillende keren bellen is dit eindelijk opgelost (wel in systeem gezet, niet uitgevoerd etc)

 

Vervolgens was mijn 2w factuur anders dan de eerste maand. Begrijpelijk vanwege het ingaan halverwege een maand. maar er stonden wel extra kosten bij, waarom?

Nu in maand 3 is er weer een totaal ander bedrag wat er wordt afgeschreven. Kan iemand mij het uitleggen? Ik ben bang dat via de telefoon dit nog lastiger zal zijn. Bijgevoegd de betalingsspecificaties.

 

Ik heb de abonnementen via het "vrienden & collega's" programma afgesloten waarin de volgende getallen staan

  • Red together €33 p/m - €5 Ziggo korting
  • Extra €14 p/m - €2,50 Ziggo Korting
  • Verwacht maandbedrag €39,50

 

  • Maand 1 €42,14 
  • Maand 2 €47,41
  • Maand 3 €39,47
  • Maand 4 € ??,??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jassie

Ik heb je privebericht gezien! Dankjewel voor de toelichting en de gegevens! 
​​​​​​In mijn reactie op jouw privebericht lees je de uitleg over de rekeningen. 
​​​​
Op de eerste factuur zie je dat het Red Together abonnement aangesloten wordt. Hierdoor loopt deze factuur over een periode van een anderhalve maand.
Dit is berekend vanaf 16-11-2020 (aansluiten abonnement) tot en met 31-12-2020.
Op de 2e factuur wordt het Red Together Extra abonnement aangesloten. Hierdoor loopt deze factuur voor het Red Together Extra abonnement van 11-12-2020 tot en met 31-01-2021.
De laatste factuur gaat over een maand en zie je dat de kosten normaal berekend zijn. 

In My Vodafone kun je de rekening specificeren door op de naam van de factuur te klikken. Hierdoor kun je de factuur specificeren op verbruik en op alle kosten die op de factuur staan.
Je hebt ook de mogelijkheid om de factuur te downloaden. Hierdoor krijg je letterlijk het overzicht samengevoegd met de kosten.

Groet,
Steven

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jassie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, dit is echt iets voor Vodafone om uit te zoeken.
Je mag hiervoor @Louis  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Hij kan je verder helpen en inzien wat er aan de hand is. Wel via privé bericht sturen, dus NIET hier in de community plaatsen!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jassie

Ik heb je privebericht gezien! Dankjewel voor de toelichting en de gegevens! 
​​​​​​In mijn reactie op jouw privebericht lees je de uitleg over de rekeningen. 
​​​​
Op de eerste factuur zie je dat het Red Together abonnement aangesloten wordt. Hierdoor loopt deze factuur over een periode van een anderhalve maand.
Dit is berekend vanaf 16-11-2020 (aansluiten abonnement) tot en met 31-12-2020.
Op de 2e factuur wordt het Red Together Extra abonnement aangesloten. Hierdoor loopt deze factuur voor het Red Together Extra abonnement van 11-12-2020 tot en met 31-01-2021.
De laatste factuur gaat over een maand en zie je dat de kosten normaal berekend zijn. 

In My Vodafone kun je de rekening specificeren door op de naam van de factuur te klikken. Hierdoor kun je de factuur specificeren op verbruik en op alle kosten die op de factuur staan.
Je hebt ook de mogelijkheid om de factuur te downloaden. Hierdoor krijg je letterlijk het overzicht samengevoegd met de kosten.

Groet,
Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic