Beste community,
Sinds 16/10 heb ik een Red Together + Extra abonnement afgesloten. Beide op mijn naam
- Na het ingaan 16/11 had het extra abonnement géén data.
- Na het ingaan 16/11 had ik 2 klantnummers
- Na verschillende keren bellen is dit eindelijk opgelost (wel in systeem gezet, niet uitgevoerd etc)
Vervolgens was mijn 2w factuur anders dan de eerste maand. Begrijpelijk vanwege het ingaan halverwege een maand. maar er stonden wel extra kosten bij, waarom?
Nu in maand 3 is er weer een totaal ander bedrag wat er wordt afgeschreven. Kan iemand mij het uitleggen? Ik ben bang dat via de telefoon dit nog lastiger zal zijn. Bijgevoegd de betalingsspecificaties.
Ik heb de abonnementen via het "vrienden & collega's" programma afgesloten waarin de volgende getallen staan
- Red together €33 p/m - €5 Ziggo korting
- Extra €14 p/m - €2,50 Ziggo Korting
- Verwacht maandbedrag €39,50
- Maand 1 €42,14
- Maand 2 €47,41
- Maand 3 €39,47
- Maand 4 € ??,??