Beste,
We hebben een red together abonnement met 1 extra maand abonnement erbij.
Laatst heb ik er nog 2 extra abonnement erbij besteld met de veronderstelling per maand opzegbaar. Want overal word dat geadverteerd op de vodafone site. Wat blijkt, de abonnementen hebben een contract te hebben van 2 jaar.
Tijdens mijn bestelling kon ik nergens kiezen tussen een maand of 2 jaar abonnement.
Er stond er overduidelijk erbij van 1 maand opzegbaar.
Hierbij ben ik dus te laat achter gekomen dat het om 2 jaar abonnementen ging, beetje mijn eigen schuld omdat ik niet het contract nagelezen heb. Tja had er vertrouwen in vodafone beetje dom.
1 abonnement kon ik nog annuleren binnen 14 dagen, de ander kon niet want 14 dagen waren verstreken.
Ik heb contact opgenomen met een support medewerker, maar die konden me niet helpen want ik had zelf voor 2 jaar gekozen volgens support. Wat natuurlijk niet juist is.
Zoals ik al zei er kon niet gekozen worden voor een 2 jaar abonnement, dit probeerde ik uit te leggen maar tevergeefs.
tldr;
Overal word geadverteerd met maandelijks opzegbaar, maar als je dus niet oplet word je een 2 jaar abonnement aangesmeerd.