xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Reactie op concurent

Hallo vodafone,

Ik ben op het moment aan het rond kijken en ik wilde voor jullie gaan, maar nu T-Mobile een nieuwe lijn abonnemeten heeft is de kans klein dat ik voor jullie kies.

Wat is jullie reactie hierop? het blijft namelijk erg stil en lees op Twitter dat veel klanten over gaan.

https://shop.t-mobile.nl/eca/RAPRD/T-Mobile-Sim-Only-3-in-1-sim/simonlypst.html?xart_id=24brpp001,24...
Groet,
Jan
Sorry als ik de link niet mag plaatsen, maar ik wil graag juliie reactie hier op, via Twitter krijg ik die niet moet maar bellen.

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ga je vanuit hier ook doorverwijzen naar de klantenservice afdeling verkoop 0800-0560

Vanuit hier kan ik niet zien wat mogelijk is of eventueel een aanbieding doen. De abonnementen die er op dit moment zijn zie je terug in onze webshop. Of er nu veranderingen gaan komen in de abonnementen, kan ik je helaas niet zeggen. Zodra dit bekend wordt dan lees je dat terug op de website.

ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik post geen link, maar op diverse site's lees je idd dat er boven de 100.000 klanten zijn vertrokken.
Ondanks stevig reclameren in 2016 is er ook een daling te zien.

En zo zal ieder zijn keus maken als je de klantenservice aan de lijn hebt gehad.
Helaas lopen de abo's thuis nog even, maar raad eens wat er gebeurt na het aflopen van de termijn 🙂

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi xsjlo en ErikZwolle,

Hebben jullie onze nieuwste actie al gezien? Onze abonnenementen zijn tot 50% in prijs verlaagd 🙂
Bekijk alle aanbiedingen hier.
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Jazeker, maar helaas heb ik nu het kookpunt bereikt

sorry dat ik het zo ronduit zeg, maar de service is drama, ik heb een proef abonnement genomen bij T-Mobile maar het netwerk is drama helaas nu wil ik over naar jullie via twitter contact gehad, uiteindelijk begreep LW het en die zou me gister weer op de hoogte brengen namelijk voor de 20ste over, over 6 dagen al.Je raad het al ik vraag het na, totaal geen antwoord meer. belde net na 15 min in de wacht heb ik opgehangen en ben ik er wel klaar mee.

Zorg eerst dat alles op orde is voor je dingen gaat beloven en niet meer gaat reageren.

Ik ben hierbij dus afgehaakt, en mijn partner is hierdoor ook al zover dat zijn abonnement ook niet verlengt gaat worden.
Dit bovenop de 92000 klant die jullie al kwijt zijn, focuspunt moet toch echt service zijn voor je verder bouwt!


Met vriendelijke groet,
Xsjlo
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi xsjlo!

Aan de hand van het ordernummer dat je gaf, heb ik kunnen achterhalen dat alles nu geregeld is. Ik zie dat je morgen (op Valentijnsdag!) toch overstapt naar ons. Fijn om te horen dat alles goedgekomen is!
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Sharon,
Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad voor ik duidelijk kon maken dat ikvoor de 19e over moest.

Het zou erg fijn zijn dat de medewerkers meer op klant vriendelijkheid getrained worden.

ik werk zelf bij een kleine internet provider maar ik maak dit soort dingen toch echt niet mee.

Er is bij Vodafone veel te verbeteren, vooral afspraken nakomen bijvoorbeeld en het luisteren naar de klanten.
Groet,
Xsjlo

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi xsjlo,

Jammer dat je onze service zo ervaart, maar bedankt voor je feedback 🙂 We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en proberen onze services altijd te verbeteren.

xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Sorry ????
Graag gedaan, Ik ben een groot voorstander van goede klant beleving. En daar is vaak nog trein te winnen heb ik gemerkt.
De start tussen Vodafone en mij was echt een valse start. Jammer dat er na niemand even een kwaliteit check uitvoert.
Zijn toch puntjes om te verbeteren.

Groet,
Xsjlo
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic