Ronaldotten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Re: Voicemail problemen

Hallo

Ik sinds vanavond het probleem dat mijn telefoon nokia lumia 920 gelijk op voicemail gaat nu ben ik erachter gekomen dat dit alleen op 4g het geval is op 3G gaat mijn toestel wel over
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ronaldotten

Wat je dient te doen is via je toestel handmatig kiezen voor een ander netwerk bijvoorveeld KPN of T-Mobile. Op dat moment wordt er namelijk een zgn cancel naar ons netwerk verstuurd waardoor er bepaalde gegevens gewist worden op onze centrale. Als je vervolgens weer kiest voor Vodafone, zou je in theorie weer bereikbaar moeten zijn.
Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij een case erin kunnen zetten voor je. Ik raad je aan om dit dan ook mede te delen.

Groetjes Stevied86

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ronaldotten

Wat je dient te doen is via je toestel handmatig kiezen voor een ander netwerk bijvoorveeld KPN of T-Mobile. Op dat moment wordt er namelijk een zgn cancel naar ons netwerk verstuurd waardoor er bepaalde gegevens gewist worden op onze centrale. Als je vervolgens weer kiest voor Vodafone, zou je in theorie weer bereikbaar moeten zijn.
Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij een case erin kunnen zetten voor je. Ik raad je aan om dit dan ook mede te delen.

Groetjes Stevied86
Ronaldotten
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo bedankt ik had deze oplossing al doorgekregen het probleem is hierdoor verdwenen

Alsnog bedankt
Anonymous
Niet van toepassing
Super dat het opgelost is!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic