jdeGroot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement met melding bij Preventel?

4 maanden geleden op 24-08-2015 heb ik mijn abonnement verlengd van Red naar Sim Only Red Super. Mijn oude abonnement is al een paar dagen verlopen. Maar is nog altijd niet overgezet naar het nieuwe contract. Wat doen we daar aan? gr J.de Groot
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om te bellen met de klantenservice hierover. Vanuit hier kunnen we niet in de systemen om dit op te lossen of om te zien waar het mis gaat.
jdeGroot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanmiddag al gebeld en naar de Vodafone winkel geweest zij kunnen me niet helpen
Anonymous
Niet van toepassing
Al eens geprobeerd om met preventel in contact te komen?
jdeGroot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo misschien een domme vraag wat is Preventel?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Nee hoor! Op de website van Preventel vind je alle informatie die je nodig hebt.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic