batske

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Re: Reparatie van je toestel online aanmelden

Status van reparatie als bij dynafix afgewerkt is.
spontaan wordt het dan stil. Dynafix zegt dat toestel vergoed wordt door leverancier ivm garantie en dan ben ik inmiddels totaal 3wkn verder en nog geen oplossing.
als je probeerd te bellen met een medewerker krijg je niemand te pakken.
graag zou ik iemand willen spreken die er over gaat.

Mvg John
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Hey batske

Zover ik weet is dynafix gewoon beschikbaar vandaag tot 18:00 uur via +31 45 52 45 77 8 of 0900 3962349
Echter gaat diit via hun en kunnen zij jou de status doorgeven van de reparatie.
Ik hoop voor je dat je snel een antwoord hebt.

Groetjes Stevied86
batske
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, bij dynafix is het afgewerkt. Het ligt sinds vrijdag bij Vodafone.
Ik ga vanaf morgen een aantal dagen weg en heb daarbij een telefoon nodig die goed werkt (heb nu een oude die steeds vast loopt). Tot op heden wodt steeds de boot afgehouden.
er moet toch een Afdeling zijn bij Vodafone die dit verwerkt?
batske
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Repnr 12854474
Anonymous
Niet van toepassing
Hey batske,

Ik neem aan dat dan het toestel is terug gestuurd naar de winkel. Daarvoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen jouw doorverbinden naar de desbetreffende winkel of je kunt zelf even langsgaan.

Is het toestel afgeleverd bij de bezorgingsdienst dan dien je contact met hun op te nemen via 0457501515

Groetjes stevied86
a1973a

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
*edit moderator* Bericht hoort hier niet thuis en dit bericht bevat ook een persoonlijke klacht. Je kunt het beste een eigen topic aanmaken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
a1973a

Je bericht is off-topic en hoort dus niet in dit topic thuis. Ik heb je bericht daarom ook verwijderd. Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kun je gerust een eigen topic aanmaken. Hou er dan wel rekening mee dat persoonlijke klachten niet thuishoren op het forum, dus lees altijd eerst de regels van het betreffende board door.
a1973a

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik wil helemaal geen post plaatsen maar kunt u mij dan vertellen hoe ik kan een medewerker spreken?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey a1973a,

Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien hoe je een medewerker kunt spreken.

Groetjes stevied86
a1973a

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja hoor, je kan het zien...je kan het ook proberen maar enige respons wat je krijgt is van een rotbandje!
Anonymous
Niet van toepassing
Dat ligt eraan welk nummer je hebt ingetoetst.
Ik raad je aan a1973a om 1201 te bellen. En dan voor de optie te kiezen die het dichtste bij jouw vraag staat. Het kan zijn dat het wat langer kan zijn voordat je iemand aan de telefoon krijgt aangezien het vrij druk soms kan zijn.

Groetjes stevied86
a1973a

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dat heb ik gedaan en de juiste optie ingetoets als antwoord kreg ik mededeling dat ik moet verder zelf op de website kijken...daar zat ik niet op te wachten, dat had ik al gedaan en wou ik verdere uitleg...
top service van vodafone! en dat voor € 0,45 per gesprek!
Anonymous
Niet van toepassing
Probeer anders de chat op de website eens. ( Ik weet niet waarvoor je belt) van daar dat ik nu puur aangeef wat je kunt proberen. Eventueel zou je het ook nog kunnen proberen via Twitter of Facebook.
Je zou ook het 0900 nummer kunnen proberen wat bij contact vermeld staat.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
a1973a , nog als aanvulling op Steven: 1201 is tijdelijk gratis voor alle klanten. Klanten met een Red-abonnement bellen al gratis. Vooralsnog zal deze actie lopen tot 30 juni 2015.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic