JeffreyIMDS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen vodafone zakelijk

Vodafone,

Het is niet meer mogelijk om in te loggen op Vodafone Zakelijk sinds kort. Verschillende collega's van onze IT afdeling hebben inmiddels contact met jullie op gezocht voor een gemiddelde van 4 weken waar altijd via jullie klanten service lijn zeer onfatsoenlijk gereageerd word op ons probleem. Ik hoop via deze weg wel een oplossing te vinden op een fatsoenlijke manier.

Verschillende collega's van onze financiele team die proberen in te loggen krijgen de volgende melding in beeld:

My Vodafone

Je hebt geprobeerd met een persoonlijk My Vodafone-account in te loggen op My Vodafone Zakelijk. Dit is niet
mogelijk.

Dit gaat om account Roden123.

Jeffrey Jansma
IT Specialist
IMDS


4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
JeffreyIMDS

Waarschijnlijk moet je eerst een nieuw account aanmaken. Je moet namelijk vanaf nu inloggen met je e-mailadres, en niet meer met je zakelijke gebruikersnaam.
JeffreyIMDS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moet ik het mail adres gebruiken die ook gebruikt is voor aanmelden bij het Roden123 account? Gezien alle nummers en abbonementen van het hele bedrijf hier in voorkomen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
JeffreyIMDS

Het is niet per sé nodig om hetzelfde e-mailadres te gebruiken. We raden je wel aan om het e-mailadres van de hoofdgebruiker te gebruiken. De 06nummers kun je daarna koppelen aan het nieuwe account.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic