Jennifer91

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Hallo,

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en die zou gister ingaan. Het probleem is echter dat dit niet gebeurt is. Wat te doen? Ik bevind me op dit moment in het buitenland en beschik nu dus niet over een telefoon. Hopelijk kan iemand mij helpen. M.v.g. Jennifer etore
1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Jennifer91, ben je overgestapt van een andere provider? Of heb je je contract verlengd met een ander abonnement en heb je een nieuwe simkaart ontvangen?

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen bij je verlenging, of bent overgestapt van een andere provider, dan dien je eerst verbinding te maken met ons netwerk in Nederland alvorens je gebruik kunt maken van een buitenlands netwerk. Hier kunnen we je helaas niet mee helpen. Is dit bij jou het geval?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic