JeffreyG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

RED super 12GB

Beste Vodafone,

Op 28-11-2016 heb ik een bestelling bij u geplaatst op de website. Ik had gekozen voor het sim only RED super 12GB abonnement voor 1 jaar. De maandelijkse kosten waren €33,- per maand.( PDF bevestiging heb ik nog)
Nu heb ik zojuist de 2e bevestiging gekregen en daar staat een bedrag van € 34,50 per maand in. Ik heb uw collega's via de chat en telefoon op de hoogte gebracht hiervan maar die konden mij niet verder helpen.
Ik moest maar een klacht invullen op de website.
Ik vind dit niet echt klantvriendelijk aangezien ik juist voor vodafone heb gekozen omdat het €33,- per maand was. Tientallen collega's van mij hebben voor dezelfde deal gekozen a €33,- per maand.

Graag zou ik zien dat het bedrag weer wordt bijgesteld naar € 33,- per maand ipv € 34,50 per maand.
In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey


3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi JeffreyG

Op het forum kunnen wij helaas geen klantspecifieke klachten afhandelen.
Het is een forum voor en door klanten, en het lijkt me niet dat andere klanten jou kunnen helpen in dit probleem, daarom is het dus ook niet gepast voor op het forum.
Ik zal je helaas toch moeten verwijzen naar of de klantenservice of de winkel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic