Beste Vodafone,
Op 28-11-2016 heb ik een bestelling bij u geplaatst op de website. Ik had gekozen voor het sim only RED super 12GB abonnement voor 1 jaar. De maandelijkse kosten waren €33,- per maand.( PDF bevestiging heb ik nog)
Nu heb ik zojuist de 2e bevestiging gekregen en daar staat een bedrag van € 34,50 per maand in. Ik heb uw collega's via de chat en telefoon op de hoogte gebracht hiervan maar die konden mij niet verder helpen.
Ik moest maar een klacht invullen op de website.
Ik vind dit niet echt klantvriendelijk aangezien ik juist voor vodafone heb gekozen omdat het €33,- per maand was. Tientallen collega's van mij hebben voor dezelfde deal gekozen a €33,- per maand.
Graag zou ik zien dat het bedrag weer wordt bijgesteld naar € 33,- per maand ipv € 34,50 per maand.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey