chris nienhuis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

RED Together

Het is bij Vodafone erg moeilijk om de klant te vriend te houden en goed personeel op het callcentrum te krijgen.

Erg onjuist bejegend gisteren en brutaal, 

Het red together is goed, als je goed alles verteld wordt bij overstap, ik betaal nu voor ziggo online l ineens en ben extra zender pakket sport kwijt, zomaar, dank je wel VODAFONE.

En dan de machtigingen binnen de red together, ik ben 50 jaar en moet met moeders weer naar de winkel of mammie moet zelf bellen naar vodafone , want wij kunnen dat niet, ik en mijn vader..

Nu hoor ik vanavond dat mijn moeder een wachtwoord heeft aangemaakt, terwijl ze belde met vodafone, mooi.

Als compensatie kreeg ik een link naar apple music, omdat mijn moeder daar niks mee heeft, streaming muziek en ik wel.

Wat blijkt nu, Ik kan niet via sms link erop komen, want ik heb een content blokkade, blokkade voor betaalde internetdiensten.

Had vodafone kunnen zien toen mijn moeder zei, geef mijn zoon maar de compensatie voor alle ellende, maar ja callcentrum !!!! denken niet mee. hadden ze kunnen zien dat ik blokkade had, nu moet ik er morgen WEER achteraan.

Hoezo service …….. moe wordt je er van,   ps,   ziggo heb ik vanaf 1996 en dit nog nooit meegemaakt….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @chris nienhuis 
Als eerst wil ik zeggen dat ik het vervelend vind dat je een beetje een nare nasmaak hebt van het Red Together abonnement en de medewerkers van de klantenservice van Vodafone. Dit is natuurlijk niet zoals het mag gaan en ik hoop je dan ook verder te kunnen helpen. Let op, ik ben ook een klant en help andere klanten op de community, ik kan dus niet alles voor je uitleggen en/of helpen.

Omdat je nu bent overgestapt naar een Red Together mag er niets mis gaan met je Ziggo account, deze heeft er tenslotte niets mee te maken. Het kan zijn dat Vodafone en Ziggo opnieuw je gegevens moet controleren om te kijken of je nog wel recht hebt op de VodafoneZiggo combi. Dit moet elke keer weer gebeuren en dan kan het zijn dat je Ziggo Safe Online en/of je Thema pakket er tijdelijk tussen uit valt. Binnen 1 tot 2 weken, en in het ergste geval, kan het tot 4 weken duren voor Vodafone en Ziggo je gegevens weer hebben gecontroleerd en dan komt dat allemaal weer goed. Ik zeg het ruim, maar meestal is het wel binnen een week of 2 gebeurd en dan is weer alles goed! Vervelend, maar dit heeft niets met Vodafone te maken, dit is gewoon de controle, die ze elke keer weer uitvoeren bij een nieuw abonnement (zowel bij Ziggo als bij Vodafone).

Begrijp ik dat het nu is geregeld met je moeder en dat het contract naar de hoofdgebruiker kan worden overgezet? De meeste mensen worden boos als er zomaar betaal diensten van hun rekening af is gehaald, jij hebt het nu net andersom, dat is natuurlijk vervelend. Als je via payinfo.nl je betaaldiensten hebt uitgezet, dan kan je Apple Music niet gebruiken, dat klopt. Of ze dit in het systeem kunnen zien, dat kan ik je niet vertellen. Maar dit heb je voor je eigen veiligheid gedaan, wat wel heel slim is om te doen. Echter, dan lukt dit soort dingen niet en zal je dit weer eerst uit moeten schakelen en dan kan je Apple Music wel gebruiken. (Via de klantenservice van Vodafone kan je je payinfo laten uitzetten en eventuele blokkades (ook via My Vodafone kan je daar info over vinden)

Uiteraard allemaal heel vervelend maar het is natuurlijk wel heel belangrijk dat Vodafone abonnementen omzet van mensen die dit zelf willen en daarom moeten ze ook zelf aan de telefoon of langs een Vodafone winkel. Anders zou iedereen zomaar een abonnement kunnen omzetten, en dat is ook niet wat we willen, toch? Voor nu is het lastig maar bekijk het ook vanaf de andere kant, je wilt zelf ook niet dat iemand anders zomaar je contract omzet. Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel en ik bedoel het goed hoor! Kan me ook heel goed voorstellen als je iets wilt doen dat je dan wil dat het snel verloopt en niet via deze weg. 

Hoe dan ook, ik weet zeker dat Vodafone het juiste met je voor heeft en de regels goed naleeft volgens de nieuwe AVG wetten. Ik wens je toch hele fijne feestdagen en dat je in 2020 samen met iedereen in je Red Together geniet van een grote bundel. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @chris nienhuis 
Als eerst wil ik zeggen dat ik het vervelend vind dat je een beetje een nare nasmaak hebt van het Red Together abonnement en de medewerkers van de klantenservice van Vodafone. Dit is natuurlijk niet zoals het mag gaan en ik hoop je dan ook verder te kunnen helpen. Let op, ik ben ook een klant en help andere klanten op de community, ik kan dus niet alles voor je uitleggen en/of helpen.

Omdat je nu bent overgestapt naar een Red Together mag er niets mis gaan met je Ziggo account, deze heeft er tenslotte niets mee te maken. Het kan zijn dat Vodafone en Ziggo opnieuw je gegevens moet controleren om te kijken of je nog wel recht hebt op de VodafoneZiggo combi. Dit moet elke keer weer gebeuren en dan kan het zijn dat je Ziggo Safe Online en/of je Thema pakket er tijdelijk tussen uit valt. Binnen 1 tot 2 weken, en in het ergste geval, kan het tot 4 weken duren voor Vodafone en Ziggo je gegevens weer hebben gecontroleerd en dan komt dat allemaal weer goed. Ik zeg het ruim, maar meestal is het wel binnen een week of 2 gebeurd en dan is weer alles goed! Vervelend, maar dit heeft niets met Vodafone te maken, dit is gewoon de controle, die ze elke keer weer uitvoeren bij een nieuw abonnement (zowel bij Ziggo als bij Vodafone).

Begrijp ik dat het nu is geregeld met je moeder en dat het contract naar de hoofdgebruiker kan worden overgezet? De meeste mensen worden boos als er zomaar betaal diensten van hun rekening af is gehaald, jij hebt het nu net andersom, dat is natuurlijk vervelend. Als je via payinfo.nl je betaaldiensten hebt uitgezet, dan kan je Apple Music niet gebruiken, dat klopt. Of ze dit in het systeem kunnen zien, dat kan ik je niet vertellen. Maar dit heb je voor je eigen veiligheid gedaan, wat wel heel slim is om te doen. Echter, dan lukt dit soort dingen niet en zal je dit weer eerst uit moeten schakelen en dan kan je Apple Music wel gebruiken. (Via de klantenservice van Vodafone kan je je payinfo laten uitzetten en eventuele blokkades (ook via My Vodafone kan je daar info over vinden)

Uiteraard allemaal heel vervelend maar het is natuurlijk wel heel belangrijk dat Vodafone abonnementen omzet van mensen die dit zelf willen en daarom moeten ze ook zelf aan de telefoon of langs een Vodafone winkel. Anders zou iedereen zomaar een abonnement kunnen omzetten, en dat is ook niet wat we willen, toch? Voor nu is het lastig maar bekijk het ook vanaf de andere kant, je wilt zelf ook niet dat iemand anders zomaar je contract omzet. Maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel en ik bedoel het goed hoor! Kan me ook heel goed voorstellen als je iets wilt doen dat je dan wil dat het snel verloopt en niet via deze weg. 

Hoe dan ook, ik weet zeker dat Vodafone het juiste met je voor heeft en de regels goed naleeft volgens de nieuwe AVG wetten. Ik wens je toch hele fijne feestdagen en dat je in 2020 samen met iedereen in je Red Together geniet van een grote bundel. 

chris nienhuis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil deze bericht verwijderen… hoe moet dat?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Dit kan je niet zelf meer verwijderen.
Zodra er een medewerker van Vodafone online is op de Community dan kan deze je bericht sluiten en opbergen. Je zal daarvoor nog even geduld moeten hebben. Na kerst is er iemand weer hier aanwezig. 

Fijne 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Ik zal het topic sluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic