pdevisser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

R201 Wifi Hotspot Geeft Invalid Sim Melding

Ik heb ruim 1 maand een R201 wifi hotspot in gebruik. Op zich een perfect aparaat maar ik krijg de laatste tijd regelmatig een melding "Invalid sim" of "No sim". bij een vodafone winkel al een nieuwe sim kaart gehaald maar na 3 dagen weer dezelfde problemen. Uit en aanzetten helpt soms maar de sim kaart eruit en erin lost het altijd wel op. Toch lastig als je lekker zit te surfen. Uiteindelijk denk ik de oplossing te hebben. De sim kaart zit nl niet volledig geklemd in de sim kaart houder. door langdurig gebruik wordt de R201 warm en trekt de sim kaart een beeje krom. Hierdoor raakt hij het contact kwijt met de contactpuntjes en komt de foutmelding er weer aan. Nu heb ik er iets tussen gedaan waardoor de sim kaart niet krom kan trekken.sindsdien geen problemen meer gehad. Jippie!!
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hallo PeterdeVisser,

Uit de reactie van je maak ik op dat het probleem dat je had met je R201 wifi hotspot opgelost is.

Klopt dit verder of heb je nog verdere problemen ondervonden in de tussentijd?
Mocht je geen problemen meer hebben, zal ik het topic verder sluiten.

Thanks!

Chris
Vodafone Forum Team
pdevisser
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo PeterdeVisser,

Uit de reactie van je maak ik op dat het probleem dat je had met je R201 wifi hotspot opgelost is.

Klopt dit verder of heb je nog verdere problemen ondervonden in de tussentijd?
Mocht je geen problemen meer hebben, zal ik het topic verder sluiten.

Thanks!

Chris
Vodafone Forum Team

beste Chris, het probleem is inderdaad opgelost maar ik wilde anderen graag informeren over de mogelijke oplossing.groeten Peter
pdevisser
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Chris, het probleem is inderdaad opgelost maar ik wilde anderen graag informeren over de mogelokle oplossing.groeten Peter
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic