hoi
MrMister Zoals je op deze site kunt lezen http://www.samsung.com/nl/support/warranty/ staat dat je op mobiele assecoires gewoon 2 jaar garantie hebt....
Ik heb vanmiddag nog geprobeerd te bellen. Reparatiebedrijf was al gesloten (terwijl mij verteld werd dat ze tot 21.00 uur open zouden zijn). Die kan ik pas dinsdag weer bellen. Vodafone klantenservice zelf kon geen informatie zien, hebben ook geprobeerd nog te bellen maar ook zij kregen ze niet te pakken.
Ze gaven ook aan dat ik een klacht in moesten dienen bij vodafone want dan kunnen zij uitzoeken hoe dit zit.
Ik was vanmiddag echt even boos, je vertrouwd op de deskundigheid van anderen. Je laat je telefoon achter wat ik ook al niet fijn vind. Waren hele vriendelijke mensen in de winkel, hadden me goed geholpen en dan krijg je je telefoon terug, hebben ze heel iets anders gedaan en krijg ik ineens de oplader niet mee.
Ben nu maar mijn telefoon weer aan het terugzetten, oplader mogen lenen van iemand anders maar dat is dan maar een tijdelijke oplossing.
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met de klacht, al hou ik niet van klachten indienen...