Elizeianna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met netwerk - Simkaart werkt ook niet meer.

Vodafone is echt niet goed altijd slecht verbinding storing je betaalt zoveel geld voor zo'n slecht provider anderen mensen de t mobile hebben enz die hebben nooit problemen en nu mij sim kaart doet al 2 dagen niet meer pffff ik moet 2 jaar met vodafone blijven pffff
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Elizeianna,

Jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Kijk eens de stappen in dit topic. Wellicht dat de oorzaak hiermee gevonden kan worden. Mocht het daarmee niet werken noteer dan de uitkomst van de test die zijn gedaan in dit topic. Vermeld ook de postcode waar je deze problemen ondervindt. Dan kunnen we samen achter de oorzaak van het probleem en het meteen oplossen.
Eric-DeMeern

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik schaar mij helaas achter Elizeianna.

Ik ben sinds een halve maand overgestapt van T-Mobile naar Vodafone met het idee een betere netwerk dekking te hebben. nu had ik voor T-Mobile 8 jaar Vodafone gehad en heb die 8 jaar niks te klagen gehad.
Nu echter heb ik deze halve maand al meer problemen gehad als in die gehele 8 jaar.
Ik heb een Samsung Note 3 wat een geweldige telefoon is maar zelfs na alle checks te hebben afgelopen is mijn dekking gewoon slechter als T-Mobile en dat is een flinke tegenvaller voor een nieuw 2 jarig abbn....
Ik vaak maar 1 of 2 balkjes en vaak heb ik ook gewoon geen netwerk...??? en dat heb ik met T-Mobile alleen in de locatie Gemonde gehad....

Dusss....wat nu?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Eric-DeMeern

Als je pas zo kort klant bij ons bent kun je eens kijken of je aan de volgende voorwaarden voldoet: Kan ik mijn abonnement opzeggen als ik thuis geen netwerkdekking heb?

Misschien heb je iets aan die informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic