Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

3G netwerk inlogproblemen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb regelmatig inlogproblemen op mijn 3G. Mijn telefoon blijft dat inloggen maar geeft constant een netwerkfout. Hij geeft dan de volgende fout "Dienst niet geactiveerd omdat de dienst niet be...

Storing Netwerk Utrecht(overvecht) 3564EA Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan bij mij thuis of in mijn buurt totaal niet op het vodafone netwerk komen, ik heb geprobeert telefoon opnieuw te starten en opnieuw te zoeken naar netwerken. Ik kan zowel niet op het H+/3G netwe...

Carlos0_0 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nummer blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerker, Mijn vraag is heel eenvoudig. Is het mogelijk om een mobiel nummer te laten blokkeren? Daarmee bedoel ik dat ik niet kan bellen naar noch gebeld kan worden door het nummer i...

Gulikers door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzegtermijn abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb bij Vodafone een abbonnement met als einddatum 31-07-2013. Nu wil ik graag over naar een andere provider, maar ik ben vergeten het abbonnement op te zeggen. En aangezien de opzegtermijn ee...

Dupje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik HTC One X Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik heb al zo'n twee maanden slechte netwerkverbinding met mijn HTC One X. Ik heb deze telefoon bijna een jaar en hij heeft het voorheen prima gedaan. Vooral in mijn huis (postcode: 1333) ...

fabienneo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

onthouden inloggegevens Alleen-lezen Onopgelost

Telkens als ik naar mijn tegoed wil kijken, moet ik opnieuw inloggen, terwijl ik onthouden aangevinkt heb.Dit vind ik bijzonder irritant.Graag Uw reactie.Gr. W. v. Poppel

Oplader alweer stuk Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer of mevrouw van VodafoneIk baal er van dat de oplader van mijn iPhone 5 alweer de geest heeft gegeven.De eerste keer had ik het zelfde probleem dat hij na verloop van tijd geen goede verbind...

vodafone mobiel protect Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik kan niet in mijn telefoon omdat ik de cde niet meer weet en een link naar mijn email die krijg ik niet binnen.hoe los ik dit op.

ericb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Paar dagen geen internet zonder wifi 4827 postcode telefoon is samsung galaxy s3mini graag hulp

bvweersel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone 4 slechte wifi verbinding Alleen-lezen Opgelost

Hoi,ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een iphone 4. Echter probleem is dat de wifi verbinding zeer slecht is. Als ik ergens ben hebben vrienden wel direct een wifi verbinding terwijl mijn...

wendywoo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Galaxy S3 i9305 Alleen-lezen Onopgelost

Nu ook Vodafone binnenkort beschikt over een 4G netwerk ben ik benieuwd of de Galaxy S3 I9305 ook wordt geleverd of beschikt Vodafone alleen over de I9300 ?Is de telefoon in de Vodafone winkels op dit...

silque door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds begin vorige maand stopte mijn mobiel er helemaal mee. Opgestuurd en weer terug gekregen. 2 uur later weer terug naar de winkel pakte geen simkaart meer, weer opgestuurd en weer terug. Si...

kathyb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

radiozender toevoegen Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wij zijn onlangs overgestapt van kabel naar glasvezel en over het algemeen erg tevreden. Het enige jammere is dat we onze favoriete radiozender FIP http://www.fipradio.fr niet meer kunnen ontvan...

drvelvet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet werkt niet meer na bezoek buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben vanmiddag over de grens geweest (Duitsland) en heb daar ook contact gemaakt met het Duitse netwerk. Na terugkomst in Nederland maakt mij iPhone geen contact meer met het Nederlandse internet ne...

Olgalien door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BloX 3GB niet mogelijk bij Red? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb afgelopen juni een abbonement afgesloten bij Vodafone, daarvoor heb ik altijd bij Hi gezeten.De reden dat ik ben overgestapt ben was omdat ik het leasen niet zag zitten bij Hi, plus de a...

NTSH door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing 3G netwerk Berghem (5351) Alleen-lezen Onopgelost

Wat is de status van het 3G netwerk nu? Al twee dagen geen mobile internet maar wel 3G icoon in mijn display

Aldwin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google play Alleen-lezen Onopgelost

Hoe update ik de app market naar google play op mijn garmin asus a10?

mart_os door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen ontvangst vinkje bij SMS berichten Alleen-lezen Onopgelost

Heb al een paar weken het probleem dat ik geen vinkje meer zie wanneer een smsje is afgeleverd. Normaal gesproken krijg je dan een vinkje te zien. Heb van alles al geprobeerd met mijn Sony Xperia P. B...

Boneka door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen