Na lang zoeken ben ik er eindelijk uit. Ik heb volgens de instructies Mijn Ziggo en My Vodafone samengevoegd.
Vervolgens kon ik
Wat blijkt? Ik moet bij Ziggo Go opeens mijn e-mail adres (dat ik gebruikte bij My Vodafone) en het wachtwoored van Mijn Ziggo invullen
En dat geldt dus ook voor mobiel mails versturen: sendmail.vodafone.nl met mijn e-mail adres en het wachtwoord dat ik bij Mijn Ziggo had ingevuld.
Dat was en is niet duidelijk uit de instructievideo en het stappenplan dat ik gevolgd heb.
Maar 6 weken later werkt het dan eindelijk weer. Zucht.
De vraag is, is dit probleem jullie bekend? Ik kon op de fora en via Google hierover niets vinden
Hoi @PietAtVfForum
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan je zeggen dat er met regelmaat op de community van Ziggo gesproken is over het samenvoegen en daar zegt men dat het beter is om alles los te behouden. Het blijkt ook niet meer zo makkelijk te zijn om erop terug te komen, als je ze eenmaal hebt samengevoegd.
Maar goed, ik zelf ben blij dat er hier op de community nu ook iemand is die het schrijft en een oplossing geeft. Dank hiervoor!
Bedankt voor je reactie.
Ik moet zegģen, bij inloggen op mijn Ziggo werd het samenvoegen voorgesteld en dat heb ik dus op hun advies gedaan.
En de fora lees ik helaas alleen als ik een probleem heb...
Nou ja, als je soms wat dichter bij het vuur zit dan hoor je nog wel eens wat. Maar als je het eenmaal hebt samengevoegd en je weet hoe je moet inloggen, dan is het minder problematisch.
Het zal nu dan ook wel goed werken, als je het maar weet.
Bedankt voor jouw input @PietAtVfForum. Ik speel dit intern door naar de verantwoordelijke afdeling.
Topic gesloten
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.