Hallo,
Ik heb de laatste weken problemen met de batterij van mijn iPhone 5. De batterij gaat steeds sneller leeg en ik moet hem minimaal 2 keer per dag opladen. Ook wordt de telefoon af en toe erg warm als ik hem tijdens het opladen gebruik, zonder het beschermhoesje is het eigenlijk te warm om vast te houden.
Ik heb mijn bluetooth en de locatievoorziening de hele dag aanstaan, maar dit is nooit een probleem voor de batterij geweest.
Ik heb de telefoon al helemaal gereset, maar dit werkte helaas ook niet.
Bij het melden van dit probleem bij een Vodafone zaak bij mij in de buurt werd er verteld dat ik de telefoon voor 15 werkdagen kwijt zou zijn voor de reparatie, dit vond ik natuurlijk veel te lang. Daarom heb ik Apple ook gelijk gebeld voor dit probeem. Zij vertelden mij dat als ik langs zou komen in de Apple Store er naar het toestel gekeken kon worden en misschien wel een nieuw toestel mee zou krijgen.
Hierna heb ik gelijk Vodafone weer gecontact maar toen kreeg ik te horen dat wanneer ik een nieuw toestel bij Apple mee zou krijgen mijn garantie bij Vodafone zou vervallen. Na wat zoekwerk op het internet heb ik deze regel niet kunnen vinden op het internet, de garantie zou alleen vervallen kunnen vervallen als de telefoon gerepareerd zou worden door niet-erkende reparateurs.
Zouden jullie mij hier misschien mee kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Steijn van Velzen