look4guf

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen My Vodafone zonder vodafone nummer

Hoi,
Ik heb problemen met het inloggen bij my vodafone. Ik heb namelijk een usb/dongel gekocht en ik wil mijn verbruik zien en tevens wil ik een adreswijziging doorgeven. Het probleem is dat het me niet lukt om me in te loggen omdat ik met mijn mobiel/simkaart niet van vodafone is maar van simyo.
Is het uberhaupt mogelijk om zonder nummer van vodafone in te loggen?
6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @look4guf ,

Als je een simkaart hebt van Simyo kun je hem niet bij Vodafone registreren. Registreer je simkaart dus maar bij Simyo zelf, ik vermoed dat de registratie dan wel gewoon lukt 🙂
look4guf
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
uhm nou, mijn dongel is van vodafone.
look4guf
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik moet mijn mobiele nummer invoegen om me te registreren bij my vodafone, en daar gaat het dus mis.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Als ik het goed begrijp, dan:
- heb je een simlock vrij toestel (dongel) van Vodafone?
- een abonnement van Simyo?
- en wil je het tegoed van het abonnement van Simyo controleren in My Vodafone?

Als deze situatie correct is omschreven, dan is het antwoord op je vraag: Nee, dat is niet mogelijk.
Op My Vodafone is alleen Vodafone tegoed zichtbaar.
look4guf
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat klopt niet. Ik heb een USB/dongel abonnement van Vodafone, en voor dit abonnement wil ik zowel verbruik als facturen als een adreswijziging doorgeven.(Dat ik voor alles wat met mijn telefoon te maken heeft bij simyo moet zijn lijkt me logisch.) maar het lukt me niet om in te loggen bij my Vodafone om alle gegevens van mijn dongel te kunnen bekijken omdat ik bij het registeren mijn mobiele nummer moet invoegen, en dan geeft het systeem aan dat dit niet mogelijk is omdat ik geen Vodafone mobielnummer heb.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ah, duidelijk!

De (Vodafone) simkaart die in je Dongel zit heeft ook een mobiel nummer dus je moet dat mobiel nummer gebruiken om je te registreren in My Vodafone. Dit telefoonnummer staat ook op het contract weergegeven. Kun je dat eens nakijken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic