Hallo Vodafone! Ik heb mijn nieuwe Nokia Lumia 1020 al een paar weekjes binnen! Mooie telefoon, helaas had ik een kleinere SIM kaart nodig, dus ben ik naar de Vodafone Shop in Eindhoven gegaan om een micro SIM te regelen. Werk prima. Wat helaas is gebeurt is dat de medewerker de SIMKAART sleutel pin ding in het verkeerde gaatje stopte, op zich niks mis mee, hij deed hem in het ander gaatje, de sim kaart houder ging open en deed de simkaart erin. Ik was blij en ging weg. Maar vandaag kwam ik erachter dat mijn microfoon stuk is.. Wanneer ik nu mijn telefoon op Luidspieker zet hoort NIEMAND mij. wat moet ik nu doen? Mijn microfoon in mijn Lumia 1020 die nog niet eens een maand oud is werkt niet meer! Dit moet gefixt worden.. In die winkel is camera bewaking aanwezig dus er is beeld materiaal aanwezig, mijn gezicht was gewoon zichtbaar en ook mijn telefoon in mijn hand. Vergoed Vodafone dit of moet ik die Medewerker opzoeken en de situatie persoonlijk aankaarten?
Het toestel is van mij zelf, niet van Vodafone. Ik heb een sim-only abbonament.