Hey @rosecooper710 . Welkom op de Vodafone Community! I'll write my reply in Dutch and English. English below :-).
Ik vind je tekst hier iets verwarrend. Kan het zijn dat je dit in het Engels getype hebt en door Google translate gehaald hebt? Geen punt hoor, maar je mag het ook eventueel gewoon in het Engels doen. Grote kans dat het dan beter klopt ^^.
Als ik je goed begrijp heb je in feite 2 SIMkaarten met 2 abonnementen. 1 bij Vodafone Nederland en 1 bij Vodafone UK. En het lukt niet om in te loggen op je MyVodafone (van je Nederlandse abonnement niet en/of van je Engelse abonnement niet?)
De 2 abonnementen/SIMkaarten zijn niet aan elkaar gekoppeld. Heb je al wel een MyVodafone account aangemaakt voor je Nederlandse abonnement? Zo niet, dan kan je inderdaad niet inloggen omdat er nog niets bestaat. Je kunt een account aanmaken op deze site onder de tekst “een nieuw account maken".
Ik hoor graag of je zo verder komt of dat ik nog ergens bij kan helpen.
Groetjes!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey @rosecooper710 . Welcome to the Vodafone Community.
To be honest, your post here is a bit confusing. Did you write it in English and use Google translate, perhaps? No worries, but im not 100% sure i get what you're saying right now. You may respond in English if you like. We'll probably understand it better that way.
If i'm correct you're saying that you have 2 Vodafone SIM's/subscriptions. One Vodafone Netherlands and One for Vodafone UK. And you cannot log in to MyVodafone (not for your Dutch subscription or not for your English subscription? Or both?).
Your subscriptions arren't paired. Did you already make an MyVodafone account? You need to register, before you can log in. Without an account, there is nothing to log in with. You can register an account on this link by clicking on “een nieuw account maken”
Please let us know if it worked or if you need more help/information 🙂