Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Problemen met het netwerk op Terschelling - OPGELOST

Update 10-07-2019: OPGELOST

De problemen met de mast op Terschelling zijn opgelost. Je kunt weer van alle diensten gebruik maken.

-------------

Hallo allemaal,

Er is op dit moment een storing aan één van onze masten op Terschelling. Hierdoor kunnen onze klanten op het eiland problemen ervaren met bellen, sms’en en het gebruik van mobiele data.

De storing doet zich voor in een onderdeel van de mast dat eigendom is van KPN. We zijn daarom samen met KPN hard aan het werk om een oplossing te zoeken voor het probleem.

We verwachten dat de storing woensdag is opgelost. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is, zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is hierover, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen’.

Verkorte link: www.vodafone.nl/act/c/terschelling
3 Reacties 3
Sillie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben heel benieuwd!! Na week niet kunnen bellen of gebeld worden!!! Dit is het eerste bericht wat ik lees van Vodafone
Over probleem op eiland! Beetje laat denk ik!!!!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Excuses voor het ongemak Sillie. Ik raad je aan om het topic te "volgen" zoals in de openingspost staat. Zodra het probleem is opgelost, plaatsen we weer een melding en krijg jij daar direct een bericht van. Zo weet je zeker dat je het laatste nieuws hebt.
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
Update 10-07-2019: OPGELOST

De problemen met de mast op Terschelling zijn opgelost. Je kunt weer van alle diensten gebruik maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic