Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Problemen met het netwerk in Reusel -OPGELOST

Update 10-07-2019: OPGELOST

De problemen met de mast in Reusel zijn opgelost. Je kunt weer van alle diensten gebruik maken.

--------
Hallo allemaal,

Er is op dit moment een storing aan één van onze masten in Reusel. Hierdoor kunnen onze klanten op die locatie problemen ervaren met bellen, sms’en en het gebruik van mobiele data.

De storing doet zich voor in een onderdeel van de mast dat eigendom is van KPN. We zijn daarom samen met KPN hard aan het werk om een oplossing te zoeken voor het probleem.

Er is nog geen oplostijd bekend. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is, zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is hierover, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen’.

Verkorte link: www.vodafone.nl/act/c/Reusel
6 Reacties 6
Frank79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze storing duurt nu al een week. Van een provider als Vodafone zou ik toch verwachten dat ze hun problemen sneller op kunnen lossen.
Bellen is onmogelijk. Internet is ook niet mogelijk.
SMS komt zeer sporadisch door, dit nadat iemand heeft geprobeerd me te bellen.
J. Dirkx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is hierover, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht.

Ik zie geen 'Topic volgen' onderaan dit bericht.
Jammer ,dit gaat ook al fout
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
J. Dirkx wrote:
Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is hierover, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht.

Ik zie geen 'Topic volgen' onderaan dit bericht.
Jammer ,dit gaat ook al fout

Onderaan het bericht van Vodafone staat zeker wel het WOORD: Topic Volgen
Zie foto (bij mij staat die in het Rood omdat ik hem volg)

J. Dirkx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy, Ik wil geen nieuw topic maken om het punt of er wel of niet 'topic volgen' staat. Maar bij mij staat alleen maar een rood sterretje, zonder de bewuste tekst. Wellicht heeft het te maken met de androidversie of Chrome. Ik weet nu wat bedoeld wordt.
Het echte probleem is nog niet opgelost.....
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Op de mobiele versie staat idd een sterretje op de computer zie je wat Energieboy aangaf. Dit is normaal.
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
Update 10-07-2019: OPGELOST

De problemen met de mast in Reusel zijn opgelost. Je kunt weer van alle diensten gebruik maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic