tonwillems12345

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met email verzenden op mijn iphone 5

IK heb mijn iphone 5 gesynchroniseerd met Itunes en alles werkt, internet en email. Maar wel zolang ik via wifi werk.

Als ik via 3g werk kan ik internetten, mail ontvangen, maar geen mail verzenden.

Krijg de melding dat de server mijn emailadres en/.of wachtwoord niet accepteerd.

Ik heb nu bij uitgaande mail, smtp.vodafone.nl toegevoegd en krijg nu de melding dat dat de server Relaying niet toestaat.

Volgens UPC, mijn wifi profider, zegt dat dit aan Vodafone ligt.

Wat moet ik hieraan doen?
22 Reacties 22
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@NetwerkFreak

Haha! Nee, dat is niet wat ik bedoelde. Ik zei dat mails gewoon over Wi-Fi gaan, zelfs als de Vodafone uitgaande server staat ingesteld. Dit kan getest worden door 3G eens uit te zetten.
Op die manier wilde ik laten zien dat het gewoon nog steeds werkt, zelfs als er geen verbinding is met 3G. 😄 (er moet dan natuurlijk wel verbinding zijn met Wi-Fi). Dit was dus niet als oplossing bedoeld maar als test die uitgevoerd kan worden.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Maartje

Maar de klant heeft geen uitgaan mailverkeer over Wifi. Dat is wat aangegeven wordt.
En vervolgens adviseer je om het via wifi te testen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@NetwerkFreak

Volgens mij lezen we het allebei op een andere manier! 😉 Ik lees het iig zo: Eerst stonden de uitgaande instellingen van provider-x ingesteld en daarmee kon ik niet mailen. Als ik de uitgaande instellingen van Vodafone instel werkt het wel via 3G maar kan ik dan nog via Wi-Fi mailen? Jij leest het zo: Zelfs met de uitgaande instellingen van Vodafone kan ik niet mailen via Wi-Fi. We interpreteren beiden het bericht op een andere manier.

@arte kun jij ons uitsluitsel geven? Wat bedoel je nu precies? Lukt het met de Vodafone instellingen wel om te mailen via Wi-Fi? 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic