debbydk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening en klacht na lange storing

Beste,

Ik woon in IJsselstein en heb afgelopen maand van woensdag tot maandag geen gebruik kunnen maken van uw diensten wegens een storing bij jullie bedrijf. Toch heb ik een rekening gekregen voor de gehele periode. Eigenlijk vind ik dat niet netjes, ik ben van mening dat, als er bij zo een groot bedrijf iets langdurig misgaat, jullie zelf met een creditering zouden moeten komen.

Mijn concrete vraag, wat gaat er van mijn rekening af voor die zes dagen dat ik zonder verbinding heb gezeten?

Mvg D. Ruiter
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Debbydk,

We proberen storingen te voorkomen maar we kunnen niet uitsluiten dat die zich voordoen. In geval van een storing geldt er geen algemene compensatieregeling.

Gelukkig werkt het inmiddels weer.
debbydk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat een slechte service vind ik dat (kunt u overigens niks aan doen hoor,begrijp ik)

ik wil graag digitale contactgegevens van de klachtencommissie of de klachtenmanager,

ik hoor graag

mvg DE Ruiter
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@debbydk

Een klacht kun je indienen via het feedbackformulier op onze website.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic