LauraJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met de camera van de samsung S5

Sinds gisteren heb ik problemen met de camera van mijn nieuwe samsung S5. Hij gaat telkens op zwart beeld en dan terug naar het hoofdscherm. Ik kan dus geen foto's meer maken ... Hiervoor kon ik het wel en werkte hij dus prima. Zo'n mooie camera en er dan niks mee kunnen doen is natuurlijk zonde!
Ik kan ook niet bij de instellingen komen, want ook dan gaat hij op zwart beeld en weer terug naar het hoofdscherm van mijn telefoon.
Na even googlen zie ik dat er is toegegeven dat een aantal Samsung S5 telefoons inderdaad met een defecte camera is verkocht. Waar ik er dus blijkbaar 1 van heb, snik...
Wat to do Vodafone?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @LauraJ ,

Inderdaad had dat ook en tijdje geleden gelezen. Alleen krijg jij ook en waarschuwing te zien? Zo ja ga dan terug naar de winkel en verklaar dit even Samsung heeft besloten dat deze mensen en nieuw toestel kunnen ontvangen en reparatie wordt volledig gratis gedaan.

Als dit niet het geval is meld het me dan graag.

www.vodafone.nl/support
LauraJ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee ik krijg geen waarschuwing te zien....
Ik heb hem trouwens niet in de winkel gekocht, maar via de website (verlenging van mijn abonnement)
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @LauraJ ,

Dan wil ik eerst even met je samen bekijken of en reset enig effect heeft op de camera, voordat je en reset maakt maak en back up van je data die je nodig hebt denk aan gegevens enzovoorts! Dit kan worden gedaan via Samsung Kies.

Heeft dit dit ook geen nut gehad raad ik je aan om je toestel ter reparatie aan te bieden.
Ook al verleng je via de site je bent altijd welkom in de winkel omdat je eenmaal het abonnement hebt afgesloten op www.vodafone.nl (als ik het goed begrijp, correct me if i'm wrong).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic