baserps

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s5 factuur

Beste Vodafone,

Ik heb vandaag bij iemand een galaxy s5 gekocht.
Hierbij heb ik een factuur van Vodafone gekregen zodat ik garantie zou hebben.
Maar naar wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat deze volgens mij nep is, en dat de s5 ook helemaal geen echte is. Dit wil ik wel even bij jullie melden, en kunnen jullie dit misschien voor mij natrekken?

Mvg,

Bas

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @baserps ,

Dus je hebt en nep Galaxy S5 gekregen en een nep contract? Weet je misschien wie de ene iemand is en of het en winkel is die geregistreerd staat?

Vodafone verscheept alleen originele Galaxy S5 modellen.

EDIT: Is dit online gedaan of gewoon in en winkel of gebouw, we horen graag terug van je. Als het namelijk en te goedkoop koopje was ben ik bang dat je bedrogen bent hiermee, laat en reactie zo snel mogelijk van je horen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @baserps & @SamsungExpert
oei dat klinkt niet goed. Het antwoord van Samsungexpert is hartstikke correct.
- Vodafone toestellen worden uitgeleverd met een pakbon met ons logo erop. Verder staat hier het Imei nummer op en de prijs die ervoor betaald is.
- Wij leveren enkel originele toestellen in gesloten en verzegelde verpakkingen.
- De toestellen zijn voorzien van originele accessoires (gemerkt met de naam Samsung)
- Toestellen die niet via ons zijn aangeschaft, kunnen we niet traceren.

Hopelijk komt het allemaal goed

gams

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een vraag...
Ik heb nou de s5 al twee drie weken..
Ik ben mijn fotos kwijt niet door galerij maar iets anders.kan ik die terug krijgen ???? Dropbox staat niet mijn oude fotos 😞 vandaar
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @gams ,

Weet je misschien hoe dit kon gebeuren of wat de reden hiervan kon zijn? Want ze staan niet meer bij je galerij?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic