Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Problemen met bereikbaarheid

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Laat het ons dan weten




42 Reacties 42
Tracer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

Het zou fijn zijn als Vodafone openheid van zaken zou geven waardoor deze problemen door komen.

Een probleem "tijdelijk" oplossen is fijn, maar deze week is het al driemaal eerder misgegaan.

Geen enkele communicatie over het hoe en waarrom, excuses, compensatie etc.

Zeer teleurstellend. Ik overweeg sterk mijn abonnement per direkt op te zeggen omdat Vodafone zijn verplichtingen niet nakomt. 

Waar gewerkt wordt vallen spaanders zoals het gezegde gaat. Maar Vodafone wees gewoon transparant en eerlijk richting je klanten. Daar kweek je veel meer begrip mee dan dit geheimzinnige gedoe. Ook het meestal melden dat "een deel van de klanten" getroffen is als in werkelijkheid alle klanten getroffen zijn. Erg jammer.

brianhaan95

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Tracer het is wel een deel van de gebruikers, op mijn werkmobiel had ik problemen, op mijn prive mobiel niet. Dat klopt dus wel. Excuses maken ze constant ''Onze excuses voor het ongemak.''. Direct compensatie vragen bij problemen, als je dan betere diensten wilt, dan kunnen ze die compensatie denk ik wel beter gebruiken. Daarbij zou ik voor de volledigheid eens de volledige voorwaarden lezen voor je je abonnement ontbind en een boete krijgt 😉

Tracer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

@brianhaan95  Was dat bij alle drie de storingen? Ook die heel lang duurde?
Het punt is dat ik dus niet meer van mijn mobiele abonnement op aan kan.

Vodafone legt ook nergens uit wat er aan de hand is (geweest). Tevens moet ik zelf actief op zoek naar een melding. Er wordt niets op Twitter van Vodafone gemeld, niets op hun website etc.

En uiteraard ben ik op de hoogte van de 'boete' voor het vervroegd ontbinden van de overeenkomst.

Maar indien Vodafone voortdurend (en 3x in 1 week valt daar zeker wel onder) niet de dienst levert waarvoor ik betaal en mag verwachten, zal elke rechter mij groot gelijk geven. En ik vermoed dat Vodafone het in zo'n geval echt niet op een rechtzaak aan laat komen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Tracer 
Je schrijft: Maar indien Vodafone voortdurend (en 3x in 1 week valt daar zeker wel onder) niet de dienst levert

Voortdurend? Ik ben al jaren klant en heb nog nooit 3x in 1 week problemen gehad. Het is, in ieder geval voor mij, nu de eerste keer dat ze meer problemen hebben in 1 week. Weet niet waar jij dan voortdurend problemen mee hebt? Misschien moet je dan je 06 nummer eens laten na kijken, zeker als je zo vaak problemen hebt met Vodafone. 

shaneed

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat is er aan de hand nou? Ik heb al zoveel gemist doordat ik niet kan bellen. Lossen jullie  het probleem aub zsm op want dit is onacceptabel en sommige mensen hebben geen andere opties te belle

snbk

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas op dit moment (16.45) bij ons in Stichtse Vecht nog steeds onmogelijk om te bellen.

Tracer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

@Energieboy  Ik heb het ook over de afgelopen week. 3x langdurige storingen in 1 week zonder enige verdere communicatie over het hoe, waarom en wat ze er aan gaan doen om herhaling te voorkomen vind ik erg nalatig. Het gaat mij vooral ook om de (non)-transparantie.

Missterious

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Erg vervelend dit. Ik moet mijn dierenarts bellen maar die zijn dus momenteel ook niet bereikbaar door dezelfde storing. 

Barbamama67

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Had mijn moeder vd tweede keer in paniek via Whatsapp aan de lijn. Wat als er nu iets gebeurt? Moet van telefoon opgaan kunnen. 2x en vorige keer ook geruime tijd is te vaak!

Hawkje

Meekijker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 keer in een week!!

Wat is er aan de hand!?

 

Ben het een beetje beu...

Ladybird1

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is gewoon weer jammer dat je niet bereikbaar bent of zelf kan bellen... Wij hebben geen vaste lijn.. Als ik zou vallen en ik kan niet opstaan kan ik niemand bereiken erg storend dat je weer onbereikbaar bent. 

mlammerts

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Problemem lijken alleen maar toe te nemen na 17:00 uur.

Bellen lukte vanmiddag nog wel zo nu en dan, maar na 17:00 uur helemaal niet meer.

Jasper S

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het word echt niet beter toestraks heel even 5G nu alles compleet weg weer!! 

PeterPoelstra

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben hier helemaal niet blij mee, dit is de 2e keer al deze week en klanten klagen per email dat ik niet te bereiken ben.

Graag een goede oplossing regelen zodat dit niet weer gebeurd. 

DavidBlok

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Onze klanten worden nu via onze backup-systemen opnieuw aangemeld op onze netwerken” er word niks aangemeld, het werkt niet! Bij volgende verleng moment ben ik weg waardeloze provide, het lijkt net of jullie amateurs geworden zijn

fahimeh

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nog steeds geen internet en bellen.

🤦

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Screenshot_20211014-180556~2.png

 Leuk via de community op de hoogte blijven, hoe dan als je geen internet verbinding hebt??

fahimeh

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben in contact met u via het internet van mijn huis.

Morgen ben ik de hele dag niet van huis en het is belangrijk dat ik toegang heb tot internet en telefoon. 

Ik hoop dat het morgen geen probleem zal zijn. 

vcimvdk

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2e keer al deze week....kunnen jullie een update geven van de oorzaak. Storingen kunnen gebeuren maar het is wel zo netjes als je de oorzaak ervan deelt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic