tinus07

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Whatsapp

Update: door

Vandaag kreeg ik een update melding voor Whatsapp. Deze heb ik geinstalleerd en na het opnieuw opstarten van het toestel heb ik problemen met Whatsapp. Krijg steeds de melding java.io.IOException: Failed to transmit. 

Heb geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren en krijg na installatie bij het invoeren van mijn telefoonnummer nog steeds deze melding. 

Is er iemand die mij advies kan geven over hoe ik dit kan oplossen?
Vandaag kreeg ik een update melding voor Whatsapp. Deze heb ik geinstalleerd en na het opnieuw opstarten van het toestel heb ik problemen met Whatsapp. Krijg steeds de melding java.io.IOException: Failed to transmit. 

Heb geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren en krijg na installatie bij het invoeren van mijn telefoonnummer nog steeds deze melding. 

Is er iemand die mij advies kan geven over hoe ik dit kan oplossen?
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Eerste stap: accu-pull uitvoeren --> trek terwijl je toestel gewoon aanstaat de accu er uit en stop hem daarna er weer in.

Ik hoor graag het resultaat.
tinus07
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geprobeerd. Maar krijg helaas nog steeds dezelfde melding.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Tinus,

Dan moet jammer genoeg het toestel een wipe krijgen. Je kan via BlackBerry Desktop Manager een back up maken van je Blackberry en dan via Beveiliging> Toestel leegmaken een wipe uitvoeren. Test het toestel hierna nogmaals en kijk of het probleem dan opgelost is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic