MargotLaura

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blackberry internet geen verbinding

Hallo,

Ik heb dit probleem al meer gezien op het forum, maar nergens een duidelijk antwoord kunnen vinden.
Het probleem is dat mijn Blackberry internet het sinds gisteravond het grotendeels niet meer doet. Er staat 3G bovenin mijn scherm, maar geen blackberry tekentje. Bij servicestatus staat bij zowel Blackberry Internet Services als Blackberry Enterprise Services dat er geen verbinding is. Mijn internetbrowser doet het wel, maar apps zoals Facebook en Whatsapp doen het niet. Met wifi werkt alles wel. Ik woon in omgeving Utrecht, mocht dat nog relevant zijn. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt,
Margot
8 Reacties 8
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi MargotLaura,

Kun je mij in een PM het mobiele nummer sturen?
Dan kunnen we gelijk kijken of er iets mis gaat en het dan ook oplossen natuurlijk!

Groetjes,
girly83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus precies hetzelfde probleem ook regio Utrecht.!?
Graag hoor ik van u.!?
girly83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe stuur ik een pb aan jou Roy v.!? Of is dit em al.!?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je gaat even naar Roy zijn profiel (
mauuuuuudie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik ben vandaag even in het buitenland geweest en had 'tijdens roamen' 'uit' gezet. Zodat ik niet op internet kon.
toen ik echter weer in Nederand was heb ik dit weer aan gezet. En ik kan geen ping berichten sturen, niet whatsappen, facebook doet het niet, en bij twitter staat 'geen internet verbinding'. Dit allemaal terwijl op mijn beginscherm gewoon: Vodafone NL-Hoorens staat, 3G en 'alle balkjes van internet' zijn vol. Ook heb ik verbinding met wifi gemaakt thuis, maar toch doet internet het niet. Ik heb mijn telefoon sinds november en in december is mijn abbonement ingegaan. Van te voren heb ik hier nooit last van gehad.
Hoe kan dit?  Kan ik dit zelf oplossen?

Groetjes maud.
girly83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na vanochend contact te hebben gehad met de klantenservice wat geld kost bleek opeens mij bb. Blox uitgezet.!? En door wie is een raadsel ik was t niet maar opgelost.!! Na vaak opnieuw op te starten veel gezeur ... Is t gelukt.!! Dank
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
mauuuuuudie schreef:
Hoi,

Ik ben vandaag even in het buitenland geweest en had 'tijdens roamen' 'uit' gezet. Zodat ik niet op internet kon.
toen ik echter weer in Nederand was heb ik dit weer aan gezet. En ik kan geen ping berichten sturen, niet whatsappen, facebook doet het niet, en bij twitter staat 'geen internet verbinding'. Dit allemaal terwijl op mijn beginscherm gewoon: Vodafone NL-Hoorens staat, 3G en 'alle balkjes van internet' zijn vol. Ook heb ik verbinding met wifi gemaakt thuis, maar toch doet internet het niet. Ik heb mijn telefoon sinds november en in december is mijn abbonement ingegaan. Van te voren heb ik hier nooit last van gehad.
Hoe kan dit?  Kan ik dit zelf oplossen?

Groetjes maud.
Hallo Maud,

1 van de eerste dingen die je bij een Blackberry altijd moet doen is een battery-pull, dus de accu uit het teostel verwijderen terwijl het toestel gewoon aan staat. heb je dit al gedaan?

Als dat niet helpt probeer dan het volgende: Ga naar Opties - Geavanceerde opties - Host Routerings Tabel. Druk dan op de Blackberry Knop (het logootje van BB naast de scrollknop) en kies voor registreren (of opnieuw registreren). Daarna alsnog een battery-pull uitvoeren en dan even kijken of het weer werkt.

We horen graag van je of het geholpen heeft. Succes.
 @girly83: blij te horen dat het opgelost is voor je, veel plezier met je BB weer 😉
GepoisoneerdApp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen blackberry icoontje meer boven instaan, na dat ik net mijn blackberry heb geupdatet en er iets fout is gegaan.
Zou iemand mij kunnen helpen? Want ik ben echt een leek.

Alvast bedankt, Mariska
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic