mgeoldehanter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen inloggen My Vodafone

Hallo,
Ik ben al een week bezig om op diverse momenten proberen in te loggen op My Vodafone (https://www.vodafone.nl/my/account/login.shtml). Ik wil mijn abbonnement wijzigen c.q. verlengen. Maar ja .....!

Na invullen van gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt er een pop-up-venstertje met de vraag waar ik op wil inloggen: My Vodafone of My Viodafone Thuis. Wat ik ook doe of kies, er gebeurd niets. Andre browers gebruikt: zelfde probleem.
Via de app op mijn Ipad lukt het wel om met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen! Dus het ligt niet aan de inloggegevens. Maar krijg ik geen online optie om mij abbo te wijzigen of te verlengen.

Graag een oplossing voor dit irritante probleem.
Marcel

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi mgeoldehanter,

Je komt niet verder dan het inlogscherm en je hebt ook al een andere browser geprobeerd lees ik uit je bericht.

Vervelend, heb je toevallig met de klantenservice contact opgenomen. Daar kunnen de wijzigingen ook worden doorgegeven en zou je het probleem met My Vodafone ook kunnen toelichten.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt mgeoldehanter
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic